  • 1. Data: 2014-05-06 03:53:06
    Temat: Błąd pomiaru Iskrą zarejestrowany Polcamem
    Od: anacron <a...@a...pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=jPN67nlMZeU

    Radar ustawiony jest na pomiar ciągły. Na początku widzicie pierwszy
    błąd pomiaru, rower jadący 68km/h. W tej Iskrze jednak blokada pomiaru
    została ustawiona na 70km/h. Po chwili następuje drugi błąd pomiaru, tym
    razem 70 przekroczone i kierowca busa którzy przyspieszył według Iskry o
    24km/h w jedną sekundę zostaje ukarany mandatem i traci uprawnienia.
    Więcej niebawem w Programie 3 Polskiego Radia. Gdyby nie było blokady
    pomiaru w kolejnej sekundzie wynik znów byłby w okolicach 50km/h. Tak
    niestety działa Iskra, a ten filmik pokazuje, jak często pokazuje
    bzdury. Nadal potulnie przyjmiesz mandat? A teraz policzmy, skoro o 24
    km/h auto przyspieszyło w 1s, to znaczy, że od 0 do 100 ten bus z
    przyczepą wyciąga czas w okolicach 4,3s. :)

    Pozdrawiam

    ps.gdyby ujawnili nagrania z każdej Iskry spiętej z Polcamem, to z
    każdego dnia z każdego radiowozy byłoby kilkadziesiąt takich błędów. TO
    akurat jest Alfa, ale w Insigni działa to dokładnie tak samo.

    --
    anacron
    aba/

  • 2. Data: 2014-05-06 10:23:03
    Temat: Re: Błąd pomiaru Iskrą zarejestrowany Polcamem
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    W dniu 06.05.2014, 03:53, anacron pisze:
> [...]
    > każdego dnia z każdego radiowozy byłoby kilkadziesiąt takich błędów. TO
    > akurat jest Alfa, ale w Insigni działa to dokładnie tak samo.

    Nie wiem jak to jest ale mi nigdy nie zdarzyło się by zatrzymała mnie
    policja kiedy jechałem przepisowo. I zazwyczaj wskazania iskry były
    zgodne ze stanem faktycznym. Gdyby było inaczej z pewnością nie
    przyjąłbym mandatu.

    --
    Pozdrawiam ARIUSZ
    http://www.ariusz.com

  • 3. Data: 2014-05-06 10:49:26
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2014-05-06 10:23, Ariusz pisze:
    > Nie wiem jak to jest ale mi nigdy nie zdarzyło się by zatrzymała mnie
    > policja kiedy jechałem przepisowo. I zazwyczaj wskazania iskry były
    > zgodne ze stanem faktycznym.
    A mnie nigdy nie zjadł aligator. Co nie znaczy, że aligatory nie
    istnieją, ani że nie mogą zjeść człowieka, ani że to się nigdy nie zdarza.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 4. Data: 2014-05-06 10:56:04
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    BartekK wydumał(a) w news:lka7pl$iff$1@node2.news.atman.pl :
    > A mnie nigdy nie zjadł aligator. Co nie znaczy, że aligatory nie istnieją,
    > ani że nie mogą zjeść człowieka, ani że to się nigdy nie zdarza.

    Aligator na ograniczeniu prędkości wyjada ludzi z samochodu. Bez sensu :>

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 5. Data: 2014-05-06 12:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ariusz a...@p...onet.pl ...

> [...]
    > policja kiedy jechałem przepisowo. I zazwyczaj wskazania iskry były
    > zgodne ze stanem faktycznym. Gdyby było inaczej z pewnością nie

    Wzruszyła mnie Twoja historia. :)

    Zwłaszcza stwierdzenie, że *zazwyczaj* wskazania były zgodne.
    Toż własnie chodzi o te sytuacje poza "zazwyczaj"!

  • 6. Data: 2014-05-06 12:04:37
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Tue, 06 May 2014 10:23:03 +0200, Ariusz napisał(a):

> [...]
    > policja kiedy jechałem przepisowo. I zazwyczaj wskazania iskry były
    > zgodne ze stanem faktycznym. Gdyby było inaczej z pewnością nie

    No widzisz, a mi się zdarzyło właśnie tak jak piszesz w pierwszym zdaniu.
    I tylko dzięki działalności Anacrona i podobnie myślących ludzi nie jestem
    lżjeszy o kilka stówek i ileś tam punktów karnych.

    Poza tym nie chcę się babrać w rozbiór Twojego postu, ale widzę w nim
    niespójności logiczne :-)

    --
    Franc

  • 7. Data: 2014-05-06 13:10:57
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 06 May 2014 10:23:03 +0200 osobnik zwany Ariusz
    napisał:

> [...]
    > policja kiedy jechałem przepisowo. I zazwyczaj wskazania iskry były
    > zgodne ze stanem faktycznym. Gdyby było inaczej z pewnością nie

    a ile razy widzziałeś co było wyświetlone na iskrze?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 8. Data: 2014-05-06 13:24:56
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    W dniu 06.05.2014, 12:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Ariusz a...@p...onet.pl ...

    > Wzruszyła mnie Twoja historia. :)
    >
    > Zwłaszcza stwierdzenie, że *zazwyczaj* wskazania były zgodne.
    > Toż własnie chodzi o te sytuacje poza "zazwyczaj"!

    Zazwyczaj, bo nie patrzę na prędkościomierz non stop. Kiedy jest
    ograniczenie do 50, a jadę około 70, to po zatrzymaniu przyjmuję, że to
    co pokazywali mi na wyświetlaczu mw. pasowało do mojej prędkości.

  • 9. Data: 2014-05-06 13:27:50
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    W dniu 06.05.2014, 12:04, Franc pisze:

> [...]
    > lżjeszy o kilka stówek i ileś tam punktów karnych.
    >
    > Poza tym nie chcę się babrać w rozbiór Twojego postu, ale widzę w nim

    Nie twierdzę, że ISKRA to dobry przyrząd pomiarowy, a jedynie
    stwierdziłem, że ja nie miałem takiego przypadku ale też nie jestem
    osobą, która co chwilę łapana jest na przekroczeniu prędkości. Za te
    przewinienia ukarany mandatem byłem kilka razy na przestrzeni 20 lat.

  • 10. Data: 2014-05-06 13:31:37
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    W dniu 06.05.2014, 13:10, masti pisze:

    > a ile razy widzziałeś co było wyświetlone na iskrze?

    Jak sięgam pamięcią - zawsze pokazywali mi wyniki pomiaru. Czy to były
    moje - nie wiem, czy przekroczyłem wtedy prędkość - tak.