    Date: Tue, 06 May 2014 13:27:50 +0200
    From: Ariusz <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Błąd pomiaru Iskrą zarejestrowany Polcamem

    W dniu 06.05.2014, 12:04, Franc pisze:

    > No widzisz, a mi się zdarzyło właśnie tak jak piszesz w pierwszym zdaniu.
    > I tylko dzięki działalności Anacrona i podobnie myślących ludzi nie jestem
    > lżjeszy o kilka stówek i ileś tam punktów karnych.
    >
    > Poza tym nie chcę się babrać w rozbiór Twojego postu, ale widzę w nim
    > niespójności logiczne :-)

    Nie twierdzę, że ISKRA to dobry przyrząd pomiarowy, a jedynie
    stwierdziłem, że ja nie miałem takiego przypadku ale też nie jestem
    osobą, która co chwilę łapana jest na przekroczeniu prędkości. Za te
    przewinienia ukarany mandatem byłem kilka razy na przestrzeni 20 lat.
    --
    Pozdrawiam ARIUSZ
    http://www.ariusz.com