  • Data: 2014-05-12 08:29:14
    Temat: Re: Błąd pomiaru Iskrą zarejestrowany Polcamem
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 6 May 2014 23:18:54 +0200, Czesław Wiśniak

    > To moze "zazwyczaj slusznie" tyczy sie ciebie i na tym poprzestan.

    Jak dostałem mandat, to słusznie. Jak zostałem zmierzony i sfotografowany
    (czyli wg FR jechałem niezgodnie z przepisami) a gdy faktycznie jechałem
    zgodnie z przepisami, to go NIE DOSTAŁEM -- o czym właśnie piszę poniżej, a
    czego najwyraźniej nie dostrzegłeś, bo ci piana z pyska oczy zalała.

    > Niektorzy byc moze, ale do tego dochodza jeszcze inne aspekty np. walenia w
    > ch przez panstwo, ktore dopuszcza do uzyca takie gowno oraz wiara na slowo
    > tzw. "strozom prawa"

    Tak, znam tę bajkę. Państwo złe, obywatel kryształowo czysty. Akurat ja
    bardziej wierzę w urządzenia (choć wiem, że są zawodne) i "stróżów prawa",
    niż tym "pokrzywdzonym" co są po drugiej stronie i skomlą za każdym razem
    grając niwiniątka. Tak już mam, bo ludzi mentalność dobrze znam.

    > Te trzy blyski to miales pewnie po niezlej imprezie. Pytanie tylko skad ta
    > pewnosc, ze to tobie robiono zdjecia skoro lezales pod stolem ?
    > Potem sie dziwisz ze nic nie dostajesz, widocznie byles postacia
    > drugoplanowa i maja cie w dupie.

    Standard. Nie wiesz kompletnie nic o sytuacji, a wyrok już wydałeś. Załóż
    sobie obróżkę na szyję, smycz wręcz anacronowi -- będziecie tworzyć ładną
    parkę na niedzielne spacery. :P

    --
    Pozdor Myjk