eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBlad hamulca postojowegoRe: Blad hamulca postojowego - jakim interfejsem go skasować
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED.s201pc206.mmj.pl!not-for-mail
    From: ii <i...@o...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Blad hamulca postojowego - jakim interfejsem go skasować
    Date: Tue, 22 Mar 2022 09:40:02 +0100
    Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
    Message-ID: <t1c21b$5si$1@news.icm.edu.pl>
    References: <60265e60$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <602d415d$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <622e6907$0$457$65785112@news.neostrada.pl>
    <622e7012$0$488$65785112@news.neostrada.pl>
    <622f78da$0$457$65785112@news.neostrada.pl>
    <622f90fc$0$476$65785112@news.neostrada.pl>
    <622fa468$0$494$65785112@news.neostrada.pl>
    <622fb94e$0$475$65785112@news.neostrada.pl>
    <62320f8f$0$454$65785112@news.neostrada.pl>
    <6232e4f3$0$452$65785112@news.neostrada.pl>
    <62337694$0$491$65785112@news.neostrada.pl>
    <62337fec$0$480$65785112@news.neostrada.pl>
    <6233ae1b$0$466$65785112@news.neostrada.pl>
    <6233bce4$0$478$65785112@news.neostrada.pl>
    <62342438$0$465$65785112@news.neostrada.pl>
    <623440e2$0$473$65785112@news.neostrada.pl>
    <62344592$0$475$65785112@news.neostrada.pl>
    <62345dd8$0$464$65785112@news.neostrada.pl>
    <6234e71d$0$482$65785112@news.neostrada.pl>
    <623511c0$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <6238c2e9$0$482$65785112@news.neostrada.pl>
    <t1bd91$23k$2$Cav@news.chmurka.net>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Tue, 22 Mar 2022 08:40:11 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.icm.edu.pl; posting-host="s201pc206.mmj.pl:89.174.201.206";
    logging-data="6034"; mail-complaints-to="u...@n...icm.edu.pl"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:91.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/91.7.0
    Content-Language: pl
    In-Reply-To: <t1bd91$23k$2$Cav@news.chmurka.net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2702407
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 22.03.2022 o 03:45, Cavallino pisze:
    > W dniu 21-03-2022 o 19:24, cef pisze:
    >> W dniu 2022-03-19 o 00:12, cef pisze:
    >>
    >>> Pewnie jak przyjdzie ten skaner, to wtedy zgaśnie :-)
    >>
    >> No to małe podsumowanie.
    >> Ten skaner VAGmini - widzi te błędy hamulca postojowego.
    >> Konkretnie były cztery błędy: 2x przycisk hamulca postojowego
    >> 1xnapięcie zasilania prawego motora hamulca postojowego
    >> 1x zbyt duży opór przy ruchu rotora silnika hamulca prawego
    >> Błędy dały się wykasować i nie było już gongu na powitanie po
    >> włożeniu kluczyka, znikło żółte (P) z tablicy, ale został migający
    >> przycisk.
    >>
    >>   Na migający przycisk nie pomogło wyjęcie/włożenie bezpiecznika nr 2
    >> (jak sądzę chodzi tu o zdjęcie napięcia ze sterownika hamulca).
    >>
    >> Wyjąłem i odłączyłem całkowicie przycisk (myślałem, że może jak sam
    >> przycisk się "odnapięciuje" to coś się zmieni)- ale wtedy (bez
    >> podpiętego przycisku) wywala gong z komunikatem o błędzie
    >> a skaner pokazuje i  błąd przycisku i błąd lampki kontrolnej
    >> sterownika, których komputer nie widzi bo sa odłączone.
    >>
    >> Po zamontowaniu powtórnym tylko błąd przycisku i po jego skasowaniu
    >> można jeździć (ale miga przycisk). Można by uprawiać druciarstwo
    >> i zakleić przycisk czarną taśmą, to nie będzie widać, że miga, mógłbym
    >> jeszcze wymienić przycisk, bo to w sumie proste.
    >>
    >> Ale skasowanie błędów nic nie daje, bo samochód przejechał
    >> parę metrów i gong wyskakuje znowu - permanentnym błędem
    >> jest napięcie zasilania prawego motora (02443)
    >> Widać jest już tam jakieś stałe przebicie i dlatego kontrolka
    >> nie gaśnie sama jak wcześniej.
    >>
    >> Więc i tak trzeba będzie na warsztat,
    >> bo internet mówi, że te silniczki od ręcznego mają liche
    >> plastikowe obudowy, które z czasem pękają i woda wchodzi
    >> do środka i korodują i się blokują. Opis wymiany można znaleźć,
    >>   ale nie będę się grzebał w tym.
    >
    > A czemu Ci Twoi niby fachowcy tego nie wiedzieli?
    > I to nawet w ASO?
    > Tylko w ciemno wymieniać chcieli?

    For money

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: