eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBlad hamulca postojowegoRe: Blad hamulca postojowego - jakim interfejsem go skasować
  • Data: 2022-03-22 09:40:02
    Temat: Re: Blad hamulca postojowego - jakim interfejsem go skasować
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 22.03.2022 o 03:45, Cavallino pisze:
    > W dniu 21-03-2022 o 19:24, cef pisze:
    >> W dniu 2022-03-19 o 00:12, cef pisze:
    >>
    >>> Pewnie jak przyjdzie ten skaner, to wtedy zgaśnie :-)
    >>
    >> No to małe podsumowanie.
    >> Ten skaner VAGmini - widzi te błędy hamulca postojowego.
    >> Konkretnie były cztery błędy: 2x przycisk hamulca postojowego
    >> 1xnapięcie zasilania prawego motora hamulca postojowego
    >> 1x zbyt duży opór przy ruchu rotora silnika hamulca prawego
    >> Błędy dały się wykasować i nie było już gongu na powitanie po
    >> włożeniu kluczyka, znikło żółte (P) z tablicy, ale został migający
    >> przycisk.
    >>
    >>   Na migający przycisk nie pomogło wyjęcie/włożenie bezpiecznika nr 2
    >> (jak sądzę chodzi tu o zdjęcie napięcia ze sterownika hamulca).
    >>
    >> Wyjąłem i odłączyłem całkowicie przycisk (myślałem, że może jak sam
    >> przycisk się "odnapięciuje" to coś się zmieni)- ale wtedy (bez
    >> podpiętego przycisku) wywala gong z komunikatem o błędzie
    >> a skaner pokazuje i  błąd przycisku i błąd lampki kontrolnej
    >> sterownika, których komputer nie widzi bo sa odłączone.
    >>
    >> Po zamontowaniu powtórnym tylko błąd przycisku i po jego skasowaniu
    >> można jeździć (ale miga przycisk). Można by uprawiać druciarstwo
    >> i zakleić przycisk czarną taśmą, to nie będzie widać, że miga, mógłbym
    >> jeszcze wymienić przycisk, bo to w sumie proste.
    >>
    >> Ale skasowanie błędów nic nie daje, bo samochód przejechał
    >> parę metrów i gong wyskakuje znowu - permanentnym błędem
    >> jest napięcie zasilania prawego motora (02443)
    >> Widać jest już tam jakieś stałe przebicie i dlatego kontrolka
    >> nie gaśnie sama jak wcześniej.
    >>
    >> Więc i tak trzeba będzie na warsztat,
    >> bo internet mówi, że te silniczki od ręcznego mają liche
    >> plastikowe obudowy, które z czasem pękają i woda wchodzi
    >> do środka i korodują i się blokują. Opis wymiany można znaleźć,
    >>   ale nie będę się grzebał w tym.
    >
    > A czemu Ci Twoi niby fachowcy tego nie wiedzieli?
    > I to nawet w ASO?
    > Tylko w ciemno wymieniać chcieli?

    For money

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: