  • Data: 2011-05-24 13:09:37
    Temat: Re: Blackberry w roamingu/ a może zagraniczny Pre-Paid?
    Od: TGor <t...@o...pyl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-05-24 10:37, BAREK wrote:

    > Ja wiem, że to nie będzie ryczałt.
    > Chciałbym po prostu kupić jakiegoś prepaida, doładować go i na bieżąco
    > aktualizować skrzynki pocztowe w BB i czasem coś sprawdzić na WWW.
    > Pytanie, czy jak takiego prepaida ukraińskiego wsadzę, to czy to
    > wszystko będzie działało bez zmian konfiguracji?

    Proponuję poczytać FAQ na popularnym forum BB (google). Jak
    tłumaczyłem: usługę kupujesz u operatora i przypisana jest "do karty"
    (ok, niezupełnie, ale w pewnym sensie) a nie uzytkownika. To nie
    skrzynka pocztoa, do której się zalogujesz z każdego komputera.

    Wkładając kartę innego operatora nic nie zyskasz, bo u niego usługi nie
    masz wykupionej.

    BB idzie przez dedykowany apn a te są przez większość operatorów
    zablokowane i dane są przez nich taryfikowane. Wyjątek to WiFi.

    "Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
    mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."