    From: Waldek Godel <n...@y...org>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Blackberry
    Date: Sat, 3 Dec 2011 17:59:33 +0000

    Dnia Sat, 03 Dec 2011 18:40:03 +0100, Piotr M napisał(a):

    > Wymyśliłem, Blackberry :) Już naprawdę nie ma wyboru co do telefonów
    > klawiaturowych. A tak w ogóle to już przerobiłem trochę, no oprócz
    > iPhona :) i znalazłem się w kropce, nawet trochę zagubiony. Nie ma już
    > telefonów.. No ale przecież jest jeszcze Blacberry! :) I już nie tylko
    > sprzęt inny ale przede wszystkim system! Ponoć stabilny, szybki i ohy
    > ahy. Od jakiego modelu zacząć? Dodam, że nie chcę przeznaczać np 1500zł

    A jak brzmi pytanie? Do odbijania pingponga chyba najlepiej model 9800, bo
    największa powierzchnia. Modele Bold słabo nadają się do skrobania po
    plecach, bo nie mają krawędzi.

    Określ łaskawie zastosowania, będzie wszystkim łatwiej.
    Bądź łaskawy doczytać, że BB w klasycznym rozumieniu tego urządzenia, to
    klient poczty z opcją wykonywania połączeń telefonicznych. Teraz to się
    trochę zmienia, ale powoli i bez przekonania.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Przeczytac pare ksiazek i nie trzeba byc trolem..." - Paweł "robbo"