  • Data: 2009-11-18 18:52:42
    Temat: Re: Bios czy plyta?
    Od: "Tajan" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Papa Smurpfs" <P...@z...eu> napisał w wiadomości
    news:he1e3i$f9s$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > 1. zamówić gdzieś na allegro kość pamięci flash z wgranym biosem do twojej
    > płyty (licząc na uczciwość sprzedawcy że faktycznie nagra ci ten bios a
    > nie wyśle czystą kość:O)
    > 2. dysponując drugą płytą z tym samym typem czipsetu przez podmianę kostek
    > biosu, czyli przy wyłączonym zasilaniu
    W ostateczności, jeżeli uda mi się znaleźć inną płytę (i właściciel będzie
    skłonny mi jej użyczyć :-) ) wypróbuję drugi sposób. Z pierwszym mam kłopot,
    gdyż nie wiem, jakiego BIOS'u użyć :-) Teoretycznie jest to płyta taka, jak
    tutaj:
    http://pl.msi.com/index.php?func=proddesc&maincat_no
    =1&cat2_no=&cat3_no=&prod_no=519#
    Jednak BIOS zgłasza mi się, jako wersja 5.3 z tej:
    http://pl.msi.com/index.php?func=proddesc&maincat_no
    =1&cat2_no=&cat3_no=&prod_no=546
    Niestety, komputer zmieniał właścicieli i nie można ustalić, czy jest efekt
    wcześniejszego flash'owania, czy może jest to BIOS fabryczny. Należałoby
    nieco poeksperymentować :-)

    Tajan