  • Data: 2013-04-05 19:03:14
    Temat: Re: Bezużyteczność klucza publicznego
    Od: "AK" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bartekltg" <b...@g...com> napisał:

    > Czy ten zalew sarkazmu oznacza, że znalazłeś jednak błąd?
    > Mógłbyś go wskazać, w końcu człowiek uczy się całe życie;>

    Sarkazmu ? Jakiego kurde sarkazmu ?
    Przeciez tu nie bylo _ani cienia_ sarkazmu !
    (no poza tym raczej dobrotliwym zartem, ze nie lubie chwalic mlodych -
    ty tez kiedys bedziesz stary, to zrozumiesz;)
    Po prostu IMHO Ty masz racje a nie interlokutor, a i inne Twe posty sa zawsze
    bardzo ciekawe (czytam wiekszosc).
    Napisalem to szczerze ("jak Żonie") i calkiem normalnie/prostolinijnie
    jak "chlop chlopu".
    Po prostu byla to pochwala prawdziwej (matma/numeryka itp) wiedzy,
    ktora niewatpliwie posiadasz (a ktora kiedys nieco tez posiadalem, ale
    do dzisaj czuje smak "raju utraconego":), nad "wiedza" o C++ (ktora
    "niewatpliwie" posiadam aktualnie, ale ciezko mi sie nia chwalic bez
    wewnetrznych zgrzytow sumienia:)

    PS: Oczywiscie na rozmowach kwalifikacyjnych sumienie me chwilowo znika ;)

    AK