  • Data: 2013-04-06 11:26:23
    Temat: Re: Bezużyteczność klucza publicznego
    Od: "AK" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "M.M." <m...@g...com> napisał:

    > To czemu piszesz w tym 30lat, jesli to syf?
    > Pozdrawiam :D

    Bo gdy chce pojsc w kierunku np. ostatnio .NET czy Pythona to:
    1. albo mi zakazuja ostro (i wtedy zmieniam pracodawce:)
    2. albo mi daja podwyzke (bo awanse typu SSD=>PM mialem dotychczas w..
    "marzeniach"/ powazaniu:) i .. zamykaja mi skutecznie dziub :(

    PS: tak tak, sprzedajna k.. jestem ;) Polecam, :))

    AK