  • Data: 2013-04-05 19:52:49
    Temat: Re: Bezużyteczność klucza publicznego
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-04-05, bartekltg <b...@g...com> wrote:
    > W dniu piątek, 5 kwietnia 2013 17:33:56 UTC+2 użytkownik Stachu 'Dozzie' K.
    napisał:
    [...]
> [...]
    [...]
    > Nie mnie.

    > Bzdury, nigdzie tak nie twierdze.

    Racja -- mój błąd (w czytaniu). Nie twierdzisz, że 2048-bitowa liczba
    pierwsza niesie 10.5 bitów informacji, tylko że taka liczba niesie
    *o 10.5 bitów mniej* informacji, z czym się zgadzam. Przepraszam za
    nieuzasadniony zarzut.

    As a side note, mógłbyś użyć czytnika, który nie dodaje radośnie pustych
    linii w cytatach. Spójrz jak wygląda fragment mojej wypowiedzi w twoim
    poście.

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot