  • Data: 2011-05-06 16:08:02
    Temat: Re: Bezustanne zjadanie pasków klinowych
    Od: "tor" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale i tak jak dla mnie to nie do wiar, kiedyś sprzęgiełek nie było i
    > paski sie nie rwały, może przeczyść szczotką koła pasowe, nie mam już
    > pomysłów niestety :)

    Dokładnie. Teraz wszędzie sprzęgiełka, tłumiki drgań skrętnych, koła
    dwumasowe. Normalnie masakra. Ja mam stare auto, ma jakies 22lata obecnie.
    Jest tam pasek osprzętu wielorowkowy i raz jak mi padło łożysko alternatora,
    to poprostu zgasł mi silnik. Siła hamująca była tak duża że silnik się
    zatrzymał, a paska nie ruszyło, choć ma tyle co silnik. Jak pasek komuś tam
    często zrywa , to poprostu jest brak osiowości w napędzanych kołach, albo
    pasek jest zbyt luźny i się wyciera. Popatrzcie na konstrukcje takiego paska
    i jakie siły musi przenosić. Tym bardziej, że kłopot założyciela tematu jest
    jednostkowy, a nie masowy. Czyli nie wynika z błędów konstrukcyjnych .