  • 21. Data: 2010-05-31 17:01:12
    Temat: Re: Bezplatna nawigacja w Nokia - jak ?
    Od: ALEX <k...@s...us>

    W dniu 31-05-10 17:54, darnok pisze:

    > Zanim cos napiszesz to nie wpadaj tak w podnietke i przeczytaj KOMU
    > odpowiadasz.

    Niech Ci będzie.

    > To byla moja pierwsza wypowiedz w tym watku i ja o zadnym tygodniu nie
    > pisalem. Napisalem ci jako uzytkownik zakupionej legalnie w PL Nokii
    > 6210 Navi uzywajacego Nokia Maps a aktualnie Ovi Maps.

    Czyli sam sobie strzeliłeś w stopę. Ja mam NM z licencją na 2 lata i
    wszystko mi działa.

    > 5800 XM jest telefonem

    A ja od dawna wierzyłem że to smartfon. Ile to można się na grupach
    dowiedzieć ;->

    na ktory Ovi maps z nawigowaniem jest darmowe, a
    > 6210N tak jak i wiele innych nie.

    I co z tego? Ja nie zamierzam apgrejdować NM do OM bo i po co? A zanim
    skończy mi się licencja na darmową nawigację, to już dawno będę miał
    nową Nokię z nową licencją. Teraz celuję w N97 :-D

    --
    ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

  • 22. Data: 2010-05-31 17:21:53
    Od: ALEX <k...@s...us>

    W dniu 31-05-10 14:32, jerry pisze:

    > Jak to wierzyć nokii?
    >
    > No mam 2700 classic z preinstalowanym Ovi Map 2.0
    > Ovi Suite sprawdza fona i stwierdza, że żadnej mapy w fonie nie ma.
    > Pobiera mapę z serwera i na transferze do fona wszystko się zwiesza.
    >
    > Na polskiej stronie nokii 2700 classic nie ma w wykazie,
    > na ogólnej jak najbardziej. To w końcu da się zaktualizować czy nie?

    Po pierwsze primo to masz cienki telefon i dlatego masz kłopot
    Po drugie primo jak chcesz mieć rasową nawigację to kup coś z otwartym OSem
    Po trzecie primo inaczej będziesz miał ciągle takie jazdy. Musisz się
    zdecydować, albo smartfon z otwartym OSem, albo telefon z zamkniętym.

    --
    ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

  • 23. Data: 2010-05-31 17:50:57
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    > Po pierwsze primo to masz cienki telefon i dlatego masz kłopot
    "Po pierwsze primo" jak widzę taką odpowiedź, to wszystko opada.
    nie daj Bóg takich fahofffcóf w autentycznym serwisie.

    > Po drugie primo jak chcesz mieć rasową nawigację to kup coś z otwartym OSem
    Po drugie: jak się chce rasową nawigację to nie używa sie smartfona.

    > Po trzecie primo inaczej będziesz miał ciągle takie jazdy. Musisz się
    > zdecydować, albo smartfon z otwartym OSem, albo telefon z zamkniętym.
    Po trzecie to czemu jeszcze nikt nie napisał w javie "kompasu" z gpsem po bt?
    Jak się bawić to na całego.

  • 24. Data: 2010-05-31 19:20:58
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2010-05-31 18:01, ALEX wrote:

    > Czyli sam sobie strzeliłeś w stopę. Ja mam NM z licencją na 2 lata i
    > wszystko mi działa.

    Absolutnie nie strzelilem, upgrade na plus. Wczesniej darmowa byla tylko
    navi na Polske i 2 inne kraje, a teraz mam cala Europe do konca 2
    letniego okresu. Poza tym zmiana z NM na Ovi odbyla sie bezbolesnie.

    > A ja od dawna wierzyłem że to smartfon. Ile to można się na grupach
    > dowiedzieć ;->

    Chyba marna podrobka smartfona. Uzywalem i odradzam kazdemu.
    Ale oczywiscie De gustibus...

> [...]
    > skończy mi się licencja na darmową nawigację, to już dawno będę miał
    > nową Nokię z nową licencją. Teraz celuję w N97 :-D

    Nic z tego. To watek o tym ze nokia oferuje darmowa nawigacje.
    Co nie jest do konca prawda - bo darmowa jest dla niektorych telefonow.
    Pozostali musza plakac i placic, albo mieli farta i maja np darmowa
    dwuletnia licencje.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 25. Data: 2010-05-31 19:50:29
    Od: ALEX <k...@s...us>

    W dniu 31-05-10 21:20, darnok pisze:

    > Absolutnie nie strzelilem, upgrade na plus. Wczesniej darmowa byla tylko
    > navi na Polske i 2 inne kraje, a teraz mam cala Europe do konca 2
    > letniego okresu. Poza tym zmiana z NM na Ovi odbyla sie bezbolesnie.

    A ja mam pełną mapę Europy w wersji Nokia Maps

    > Chyba marna podrobka smartfona.

    dopóki ma otwarty OS jest palmtopem. Czy Ci się to podoba czy nie.

    Uzywalem i odradzam kazdemu.
    > Ale oczywiscie De gustibus...

    Owszem trzeba się przyzwyczaić do dotykowca.

    > Nic z tego. To watek o tym ze nokia oferuje darmowa nawigacje.
    > Co nie jest do konca prawda - bo darmowa jest dla niektorych telefonow.

    Telefonów? Czy smartfonów?

    > Pozostali musza plakac i placic, albo mieli farta i maja np darmowa
    > dwuletnia licencje.

    Jak ktoś chce instalować Ovi Maps na 6210 Navi to jest idiotą. I nic
    tego nie zmieni. Smartfona trzeba umieć używać, bo to nie popierdułka.
    To jest system którego trzeba UMIEĆ używać. A nie knot, który nic nie
    potrafi.

    --
    ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

  • 26. Data: 2010-05-31 20:05:18
    Od: ALEX <k...@s...us>

    W dniu 31-05-10 19:50, jerry pisze:
    > "Po pierwsze primo" jak widzę taką odpowiedź, to wszystko opada.
    > nie daj Bóg takich fahofffcóf w autentycznym serwisie.

    Jak ci się nie podoba to wypierdalaj w podskokach. Jak ja bywałem na tej
    grupie to takie wypierdki jak ty nie odróżniały bt od klocka.

    > Po drugie: jak się chce rasową nawigację to nie używa sie smartfona.

    Bredzisz.

    > Po trzecie to czemu jeszcze nikt nie napisał w javie "kompasu" z gpsem po bt?
    > Jak się bawić to na całego.

    Znowu bredzisz. Nawigacje w javie? Weź się czymś pierdolnij w ten pusty
    łeb, a potem bredź o kompasach, nawigacjach w javie i tym podobnych
    bredniach.
    Ja się poddaję, takiego idioty nigdy nie spotkałem.

    --
    ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

  • 27. Data: 2010-05-31 20:07:41
    Od: AL <a...@s...tam>

    ALEX pisze:

    > A ja mam pełną mapę Europy w wersji Nokia Maps

    > dopóki ma otwarty OS jest palmtopem. Czy Ci się to podoba czy nie.

    nie jest palmtopem - chyba nigdy palmtopa nie mialeles w rece
    do smartfona mozna by go podciagnac

> [...]
    > tego nie zmieni. Smartfona trzeba umieć używać, bo to nie popierdułka.
    > To jest system którego trzeba UMIEĆ używać. A nie knot, który nic nie

    ile ty masz lat?

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 28. Data: 2010-05-31 20:53:21
    Od: ALEX <k...@s...us>

    W dniu 31-05-10 22:07, AL pisze:

    > nie jest palmtopem - chyba nigdy palmtopa nie mialeles w rece
    > do smartfona mozna by go podciagnac

    dopóki ma ekran dotykowy jest palmtopem

    > ile ty masz lat?

    Tyle żeby wiedzieć co to były talony na samochody, układy by kupić
    chleb, Pewexy i Baltony by kupić cokolwiek za twardą walutę, klocki LEGO
    musiałem kupować w peweksie, albo na czarnym rynku, no i bijące serce
    partii czyli ZOMO
    Wiesz co to było ZOMO? Po jednej gumie przyznałbyś się do wszystkiego,
    nawet do tego że jesteś kosmitą a ALF to Twój kumpel

    --
    ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

  • 29. Data: 2010-05-31 20:57:52
    Od: "ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ignatowski)" <a...@g...torun.pl>

    ALEX pisze:
    /.../
> [...]
    > bredniach.
    > Ja się poddaję, takiego idioty nigdy nie spotkałem.

    Jesteś tak zadufany w sobie że wąchasz własne pierdy i czujesz fiołki.
    Od kilku lat używam na różnych platformach trekbuddy - bardzo dobry
    system bazujący na mapach rastrowych. Jest napisany w Java, jest
    bezpłatny, bez problemu chodził na N6600.

    ALex

  • 30. Data: 2010-05-31 21:16:27
    Od: ALEX <k...@s...us>

    W dniu 31-05-10 22:57, "ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ignatowski)" pisze:
> [...]
    > system bazujący na mapach rastrowych. Jest napisany w Java, jest
    > bezpłatny, bez problemu chodził na N6600.

    kolejny knot nic nie warty

    --
    ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"