  • 41. Data: 2010-06-02 08:23:43
    Temat: Re: Bezplatna nawigacja w Nokia - jak ?
    Od: ALEX <k...@s...us>

    W dniu 1-06-10 21:39, AL pisze:

> [...]

    Dokładnie :-D

    > oczywiscie - mam np. w e51 na karcie 8GB micro SDHC zainstalowane
    > jednoczesnie TrekBuddy, NokiaMaps, Sygit, Garmin + pare innych narzedzi
    > do obslugi GPS i innych celow. TomToma wywalilem - mam zewnetrzna
    > dedykowana nawigacje.

    Zaczynam łapać w czym rzecz. Widać moja wiedza dosyć niekompletna jest.

    > W czym problem z ta karta 8GB ? bo ja zadnego nie mam

    Taką mam w 5800.

    > No i po co mam przenosic cokolwiek?

    Na przykład przy zmianie urządzenia.

    > skoro nie wiesz do czego zostal stworzony TrekBuddy i jemu podobne
    > programy (nie mowie to tych co powyzej wymieniles) - to juz nie moja wina.

    Ale oświecisz mnie wiedzą czy wolisz zachować to dla siebie?

    --
    ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

  • 42. Data: 2010-06-02 08:35:14
    Od: ALEX <k...@s...us>

    W dniu 1-06-10 22:55, "ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ignatowski)" pisze:
    > ALEX pisze:
    > /.../
    >
    > To pokaż uniwersalną i bezpłatną alternatywę przy mapach
    > topograficznych.

    Przeoczyłem słowo topograficznych. Moja wina

    Przesadzasz. Ciągle się uczę.

    --
    ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

  • 43. Data: 2010-06-02 08:55:54
    Od: ALEX <k...@s...us>

    > gratuluję dziecko. w ten dzień możesz być dumne z siebie.

    Dziękuję :-D Ale ja w każdy dzień jestem dumny z siebie :-D

    > Jak aparat nie nadaje się do porządnego filmowania, tak kamera nie nadaje się
    > do porządnych zdjęć, a komórka ani do jednego, ani do drugiego.
    > komórka ma być do dzwonienia a bajery podciągają użyteczność
    > o ile komuś nie zależy na rzetelnej jakości.

    Masz rację, a ja canceluję wcześniejszą wypowiedź.

    > A czym ci java zawiniła, że jej tak nie trawisz?

    Jakoś nie widziałem sensownych programów w javie. W przeciwieństwie do
    np Symbiana.

    > No tak. Do lustra gadasz stąd nieporozumienie

    W lustrze widzę jedynie aroganta i zarozumialca :-D

    --
    ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"