  • 11. Data: 2010-05-31 11:05:53
    Temat: Re: Bezplatna nawigacja w Nokia - jak ?
    Od: "news..pl" <p...@p...pl>

    > Dla jasności, cała ta lista nadaje się tylko na papier toaletowy. Brak
    > 6210 Navigator, 6220 Classic, 5530 Express Music, 5800 Express Music.
    > Ale skoro chcesz wmawiać użytkownikowi Nokii z GPS swoje opowieści, to
    > powodzenia życzę.
    > BTW Nawigacji na HTC też używałem, masz jeszcze jakieś opowieści dziwnej
    > treści?

    5800 Express Music jak najbardziej jest na liście.
    Piotr też użytkownik Nokii z GPS.

    Ps. używam też nawigacji na Asusie i Larku :)

  • 12. Data: 2010-05-31 11:07:58
    Od: ALEX <k...@s...us>

    W dniu 31-05-10 12:43, darnok pisze:

> [...]

    Bredzisz. Nokia nigdy nie dawała map do telefonów.

    Bredzisz. Ta lista nadaje się na wydruk papieru toaletowego.

    > Bzdury to ty piszesz.
    > Tez mam 6210 Navi, ale bezplatnosc nawigacji w nim wynika z zupelnie
    > czego innego.
    > Kiedy 6210 navi byla sprzedawana w Polsce w pakiecie dodawali 2 letnia
    > licencje na bezplatne uzywanie nawigacji na terenie Polski, Czech i
    > chyba Wegier.

    To może się zdecyduj, czy nawigacja działa tydzień czy 2 lata. Bo sam
    sobie zaprzeczasz.

    > Jak sam dokonalem upgradu do Ovi Maps to licencja zostala rozszerzona o
    > cala Europe.

    I po co? Ja mam 5800 XM i Nokia Maps mi wystarczają.

    I do konca 2 letniego okresu bedzie wazna.
    > Pozniej wlasciciel 6210Navi utraci mozliwosc nawigowania, o ile nie
    > wykupi dalej lub nokia nie zrobi jej darmowej.

    Czyli sam przyznajesz że licencja jest dużo dłuższa niż tydzień.
    BTW Smartfon to nie telefon i tym użądzeniem trzeba umieć się
    posługiwać, min mapami GPS

    --
    ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

  • 13. Data: 2010-05-31 11:17:05
    Od: ALEX <k...@s...us>

    W dniu 31-05-10 13:05, news..pl pisze:

    > 5800 Express Music jak najbardziej jest na liście.

    Fakt, ale pozostałych modeli brak. Domyślam się że to lista modeli z Ovi
    Maps, a nie Nokia Maps.

    > Piotr też użytkownik Nokii z GPS.

    "Od paru tygodni Nokia zaoferowala bezplatna nawigacje do niektorych
    telefonow." Rzeczywiście znawca.

    > Ps. używam też nawigacji na Asusie i Larku :)

    I jaki to ma związek z grupą?

    --
    ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

  • 14. Data: 2010-05-31 11:46:50
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "news..pl" <p...@p...pl> writes:

    > Compatible devices: Nokia X6 32GB, Nokia X6 16GB, Nokia N97 mini Gold
    > Edition, Nokia N97 mini, Nokia N97, Nokia N86 8MP, Nokia C5, Nokia
    > E72, Nokia E71, Nokia E66, Nokia E55, Nokia E52, Nokia 6730 classic,
    > Nokia 6720 classic, Nokia 6710 Navigator, Nokia 5800 XpressMusic,
    > Nokia 5800 Navigation Edition, Nokia 5235 Comes With Music, Nokia 5230.
    >
    > Dla jasności lista telefonów z którymi nawigacja jest gratis, dla
    > innych trzeba słono zapłacić, lista ze strony producenta więc niejako
    > z pierwszej ręki.

    Akuku. Na N95 chodzi darmowy program w wersji oficjalnie przeznaczonej
    dla E66.

    MJ

  • 15. Data: 2010-05-31 11:49:29
    Od: "news..pl" <p...@p...pl>

    Pytający miał problem ale go nie sprecyzował co do modelu telefonu,
    reasumując:
    - nawigacja BEZPŁATNA dla WYBRANYCH modeli istnieje na stronie Nokii od
    pewnego czasu, uściślając to wiecej niz kilka tygodni
    - nikt nie przeczy że dla innych modeli z GPS nie istnieje takie
    oprogramowanie, sam je instalowałem nawet w telefonach bez GPS i radziły
    sobie z GPSami na BT
    - były już akcje ograniczone czasowo, sam piszesz że kolega ma prawie 2 lata
    Nokię z nawigacją ale czasami PRAWIE robi dużą różnicę
    - ciesz się ze Twój model ma wsparcie do nowej akcji bo tam nic nie piszą o
    ograniczeniach czasowych, chyba że coś przeoczyłem

    Związek z grupą ma Asus telefon z nawigacją ??

  • 16. Data: 2010-05-31 12:10:28
    Od: "news..pl" <p...@p...pl>

    > Akuku. Na N95 chodzi darmowy program w wersji oficjalnie przeznaczonej
    > dla E66.

    Miło wiedzieć spróbuję
    Piotr

  • 17. Data: 2010-05-31 12:32:19
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    Użytkownik "news..pl" napisał w wiadomości
    > Jak nie masz jednego z kilku modeli wymienionych na stronie to po tygodniu
    > nawigacja przestanie działać, mapy zostaną, wyszukiwanie zostanie ale
    > nigdzie Cię nie poprowadzi.

    Jak to wierzyć nokii?

    No mam 2700 classic z preinstalowanym Ovi Map 2.0
    Ovi Suite sprawdza fona i stwierdza, że żadnej mapy w fonie nie ma.
    Pobiera mapę z serwera i na transferze do fona wszystko się zwiesza.

    Na polskiej stronie nokii 2700 classic nie ma w wykazie,
    na ogólnej jak najbardziej. To w końcu da się zaktualizować czy nie?

  • 18. Data: 2010-05-31 15:54:34
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2010-05-31 12:07, ALEX wrote:

> [...]
    >>
    > Czyli sam przyznajesz że licencja jest dużo dłuższa niż tydzień.
    > BTW Smartfon to nie telefon i tym użądzeniem trzeba umieć się

    Zanim cos napiszesz to nie wpadaj tak w podnietke i przeczytaj KOMU
    odpowiadasz.
    To byla moja pierwsza wypowiedz w tym watku i ja o zadnym tygodniu nie
    pisalem. Napisalem ci jako uzytkownik zakupionej legalnie w PL Nokii
    6210 Navi uzywajacego Nokia Maps a aktualnie Ovi Maps.

    5800 XM jest telefonem na ktory Ovi maps z nawigowaniem jest darmowe, a
    6210N tak jak i wiele innych nie.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 19. Data: 2010-05-31 16:45:28
    Od: ALEX <k...@s...us>

    W dniu 31-05-10 13:49, news..pl pisze:
    > Pytający miał problem ale go nie sprecyzował co do modelu telefonu,

    Jego problem.

    > reasumując:
    > - nawigacja BEZPŁATNA dla WYBRANYCH modeli istnieje na stronie Nokii od
    > pewnego czasu, uściślając to wiecej niz kilka tygodni

    Licencja jest na 2 lata

    > - nikt nie przeczy że dla innych modeli z GPS nie istnieje takie
    > oprogramowanie, sam je instalowałem nawet w telefonach bez GPS i radziły
    > sobie z GPSami na BT

    Naviexperta? Czy jakąś inną parodię nanawigacji?

    > - były już akcje ograniczone czasowo, sam piszesz że kolega ma prawie 2
    > lata Nokię z nawigacją ale czasami PRAWIE robi dużą różnicę

    Nokia nie jest aż tak głupia by strzelać sobie w stopę.

    > - ciesz się ze Twój model ma wsparcie do nowej akcji bo tam nic nie
    > piszą o ograniczeniach czasowych, chyba że coś przeoczyłem

    Jakby nie miał to bym go nie kupił. Proste jak drut. Wybrałbym HTC dla
    naprzykładu.

    --
    ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

  • 20. Data: 2010-05-31 16:45:48
    Od: ALEX <k...@s...us>