  • 31. Data: 2010-05-31 21:28:28
    Temat: Re: Bezplatna nawigacja w Nokia - jak ?
    Od: AL <a...@s...tam>

    ALEX pisze:

    > dopóki ma ekran dotykowy jest palmtopem

    nie jest i do palmtopa duuzo mu brakuje
    - dotykowy ekran to nie wszystko

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 32. Data: 2010-05-31 21:35:14
    Od: AL <a...@s...tam>

    ALEX pisze:

    > kolejny knot nic nie warty

    TrekBuddy w niektorych sytuacjach jest duzo wiecej warty niz jakakolwiek
    nawigacja - zwlaszcza ta z Nokia Maps, ktora uwazam za jedna z
    najgorszych (na smartfony oczywiscie)
    Konkurencyjny do TrekBuddy to PathAway - rowniez jest niczego sobie.

    Konkurencja do nich moga byc mapy TOPO Garmina - aczkolwiek obie klasy
    aplikacji nieco roznia sie istota dzialania i zastosowaniem.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 33. Data: 2010-06-01 06:04:15
    Od: lukket <l...@g...pl>

    W dniu 2010-05-31 11:59, news..pl pisze:

    > Dla jasności lista telefonów z którymi nawigacja jest gratis, dla innych
    > trzeba słono zapłacić, lista ze strony producenta więc niejako z
    > pierwszej ręki.
    > Piotr

    Nie wiem co dla ciebie znaczy słono zapłacić, ale od kilku miesięcy
    roczna licencja na nawigację Ovi Maps dla pozostałych modeli kosztuje
    40.99 zł ;)

    pozdr
    ŁukaszT

  • 34. Data: 2010-06-01 06:44:39
    Od: "news..pl" <p...@p...pl>

    > Akuku. Na N95 chodzi darmowy program w wersji oficjalnie przeznaczonej
    > dla E66.

    Wypróbowalem, wysypuje się przy instalacji, jak to instalowałeś ?
    Piotr

  • 35. Data: 2010-06-01 10:56:23
    Od: ALEX <k...@s...us>

    W dniu 31-05-10 23:35, AL pisze:

    > TrekBuddy w niektorych sytuacjach jest duzo wiecej warty niz jakakolwiek
    > nawigacja - zwlaszcza ta z Nokia Maps, ktora uwazam za jedna z
    > najgorszych (na smartfony oczywiscie)

    Zainstalujesz to na 8 Gigowej microSDHC? I bezboleśnie przeniesiesz z
    5800 na N97? Istnieje wersja na Maemo?

    > Konkurencyjny do TrekBuddy to PathAway - rowniez jest niczego sobie.
    >
    > Konkurencja do nich moga byc mapy TOPO Garmina - aczkolwiek obie klasy
    > aplikacji nieco roznia sie istota dzialania i zastosowaniem.

    Używałem i używam Nokia Maps, Automapy i MioMap. Jakoś nie widzę
    różnicy. Oświecisz gdzie widzisz tę przewagę TrekBuddy?

    --
    ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

  • 36. Data: 2010-06-01 19:39:46
    Od: AL <a...@s...tam>

    ALEX pisze:

    > Zainstalujesz to na 8 Gigowej microSDHC? I bezboleśnie przeniesiesz z
    > 5800 na N97? Istnieje wersja na Maemo?

    oczywiscie - mam np. w e51 na karcie 8GB micro SDHC zainstalowane
    jednoczesnie TrekBuddy, NokiaMaps, Sygit, Garmin + pare innych narzedzi
    do obslugi GPS i innych celow. TomToma wywalilem - mam zewnetrzna
    dedykowana nawigacje.
    W czym problem z ta karta 8GB ? bo ja zadnego nie mam

    No i po co mam przenosic cokolwiek?

    > Używałem i używam Nokia Maps, Automapy i MioMap. Jakoś nie widzę
    > różnicy. Oświecisz gdzie widzisz tę przewagę TrekBuddy?

    skoro nie wiesz do czego zostal stworzony TrekBuddy i jemu podobne
    programy (nie mowie to tych co powyzej wymieniles) - to juz nie moja wina.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 37. Data: 2010-06-01 20:55:17
    Od: "ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ignatowski)" <a...@g...torun.pl>

    ALEX pisze:
    /.../
    > kolejny knot nic nie warty

    To pokaż uniwersalną i bezpłatną alternatywę przy mapach
    topograficznych. Nawigację samochodową na telefonie uważam za
    nieporozumienie. Topo na telefonie ma spory sens - widzisz każdą
    przecinkę, nieroutowalną w systemach samochodowych.
    Konkurencja? Dla Symbiana nierozwijany Smartcomm gps oraz bardzo dobry
    OziExplorer dla WCE/WM.
    Po co topiszę, Ty i tak wiesz lepiej pmłbjvrxh.

    ALex

  • 38. Data: 2010-06-01 20:58:47
    Od: "ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ignatowski)" <a...@g...torun.pl>

    ALEX pisze:

    > dopóki ma ekran dotykowy jest palmtopem

    Aparat mojej żony, moja kamera i pilot mają ekrany dotykowe. Czy są to
    palmtopy?

    ALex

  • 39. Data: 2010-06-01 21:51:04
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    Użytkownik "ALEX" <k...@s...us> napisał w wiadomości
    > Jak ci się nie podoba to wypierdalaj w podskokach. Jak ja bywałem na tej
    > grupie to takie wypierdki jak ty nie odróżniały bt od klocka.
    gratuluję dziecko. w ten dzień możesz być dumne z siebie.

    > Bredzisz.
    Jak aparat nie nadaje się do porządnego filmowania, tak kamera nie nadaje się
    do porządnych zdjęć, a komórka ani do jednego, ani do drugiego.
    komórka ma być do dzwonienia a bajery podciągają użyteczność
    o ile komuś nie zależy na rzetelnej jakości.

    > Znowu bredzisz. Nawigacje w javie? Weź się czymś pierdolnij w ten pusty
    > łeb, a potem bredź o kompasach, nawigacjach w javie i tym podobnych
    > bredniach.
    A czym ci java zawiniła, że jej tak nie trawisz?

    > Ja się poddaję, takiego idioty nigdy nie spotkałem.
    No tak. Do lustra gadasz stąd nieporozumienie

  • 40. Data: 2010-06-02 07:44:01
    Od: ALEX <k...@s...us>

    W dniu 1-06-10 22:58, "ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ignatowski)" pisze:

> [...]

    Palmofonem a nie palmtopem. Mea culpa.

    > Aparat mojej żony, moja kamera i pilot mają ekrany dotykowe. Czy są to
    > palmtopy?

    Odpal sobie wiki, wpisz hasło palmofon to będziesz wiedział co to jest
    palmofon.

    --
    ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"