  • 1. Data: 2010-05-29 23:40:46
    Temat: Dzwonienie za reklamy , darmo :-)
    Od: "looker" <l...@l...pl>

    http://www.darmodzwon.eu/

    Narazie chyba testowo ale dziala.

  • 2. Data: 2010-05-30 00:15:27
    Temat: Re: Dzwonienie za reklamy , darmo :-)
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 30 maja 2010 01:40, looker pisze:
    > http://www.darmodzwon.eu/
    >
    > Narazie chyba testowo ale dziala.

    Kolejny śmieciowy niby wynalazek...

    Z ciekawości, ile trzeba wyświetlać reklam aby zestawić na tej stronie
    połączenie 1 min?

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2010-05-30 07:09:21
    Od: "Janusz" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "looker" <l...@l...pl> napisał w wiadomości grup
    > http://www.darmodzwon.eu/
    >
    > Narazie chyba testowo ale dziala.

    Jak to działa?

  • 4. Data: 2010-05-30 07:18:39
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Janusz" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    > Jak to działa?

    Użyj bing to się dowiesz.

  • 5. Data: 2010-05-30 08:17:24
    Od: "looker" <l...@l...pl>

    > Z ciekawości, ile trzeba wyświetlać reklam aby zestawić na tej stronie
    > połączenie 1 min?

    -narazie zadnych
    -reklamy sa w trakcie rozmowy nie przed podobniez
    -jakosc polaczenia jest normalna nie jak w voip

  • 6. Data: 2010-05-30 08:19:42
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2010-05-30 09:18, qwerty napisał/a:
    > Użyj bing to się dowiesz.

    Co to jest "bing"? ;-)

    --
    Cz.

  • 7. Data: 2010-05-30 09:40:23
    Od: berloo <p...@w...berloo.ovh.org>

    30.05.2010 10:17 looker <l...@l...pl> w wiadomości
    <news:htt6ur$33k$1@news.onet.pl> napisał(a):

    > -jakosc polaczenia jest normalna nie jak w voip

    Taa, szczególnie gdy dzwonisz z komputera...

    Poza tym nie wydaje mi się, żeby tego typu usługa - nawet między dwoma
    telefonami - działała inaczej niż właśnie przez VoIP.

    --
    Mateusz Berlik - berloo
    kontakt: http://www.berloo.ovh.org/

  • 8. Data: 2010-05-30 10:27:52
    Od: "looker" <l...@l...pl>

    > Narazie chyba testowo ale dziala.

    Fajnie dziala, E52 polaczona przez Wifi, wchodze na strone, wpisuje dane,
    dzwonie za darmo na komorki z przegladarki E52. Jakosc idealna, a nie jakis
    cienki VOIP.

  • 9. Data: 2010-05-30 10:29:44
    Od: "looker" <l...@l...pl>

    > Poza tym nie wydaje mi się, żeby tego typu usługa - nawet między dwoma
    > telefonami - działała inaczej niż właśnie przez VoIP.

    To jestes w bledzie.

    Centrala oddzwania do Ciebie po gsm i zestawia polaczenie z odbiorca. I VOIP
    nie ma. Posrednio wykorzystujesz lacze GSM wlascicieli darmodzwon.eu. Brak
    VOIP.

  • 10. Data: 2010-05-30 10:39:51
    Od: "looker" <l...@l...pl>

    > Centrala oddzwania do Ciebie po gsm i zestawia polaczenie z odbiorca. I
    > VOIP nie ma. Posrednio wykorzystujesz lacze GSM wlascicieli darmodzwon.eu.
    > Brak

    Jedyny minus przy takim psorednictwie to mozliwosc nagrywania Twoich rozmow
    przez posrednika.