eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaBezpieczniki w TVRe: Bezpieczniki w TV
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!newsreader4.netcolog
    ne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.
    ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.p
    l!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
    .POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 2 Mar 2022 21:48:35 +0100
    MIME-Version: 1.0
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:91.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/91.5.0
    Subject: Re: Bezpieczniki w TV
    Content-Language: pl-PL
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <sva986$1gt7$1@gioia.aioe.org> <svcm31$126v$1@gioia.aioe.org>
    <svib4j$abk$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    <621cb742$0$488$65785112@news.neostrada.pl>
    <621d54a5$0$461$65785112@news.neostrada.pl>
    <621e0be1$0$479$65785112@news.neostrada.pl>
    <621ea072$0$493$65785112@news.neostrada.pl>
    <621f8895$0$464$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Mirek <m...@n...dev>
    In-Reply-To: <621f8895$0$464$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 33
    Message-ID: <621fd823$0$457$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 178.217.141.33
    X-Trace: 1646254115 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 457 178.217.141.33:51074
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2449
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:770381
    [ ukryj nagłówki ]

    On 02.03.2022 16:09, Adam Górski wrote:

    > To jest świetny przykład.
    > Idziesz z telewizorem do serwisu. Serwisant , dokładnie tak samo jak
    > lekarz, popatrzy i wyda diagnozę. Bez otwierania.
    >

    Czasem właśnie błędną, bo mu się nie chciało otworzyć.
    I mam za to płacić?

    > Naprawa jest bardziej jak operacja.
    >
    Powiedzmy, że są jakieś analogie.

    > Nie mają honoru bo nie chcą leczyć za darmo ?
    > Elektronicy też nie powinni.
    >
    Nikt nie mówi o leczeniu czy naprawianiu za darmo, tylko o odrobinie
    honoru i nie żądaniu zapłaty za coś co się spartoliło.

    > Idź popracuj za darmo albo w zamian za zadowolenie klienta w dowolnym
    > zawodzie. Odprowadź podatki , zus , utrzymaj lokal , pracowników ,
    > brutto brutto.

    Kiedyś naprawiałem iPad-a. Serwis stwierdził, że jest uszkodzona pamięć
    NAND i nie naprawią. Skasowali chyba coś 200zł za diagnozę.
    Zadzwoniłem do innego serwisu, który chwalił się, że takie pamięci ma i
    wymienia - kazali przysłać - sprawdzą za darmo.
    Okazało się, że pamięć była sprawna, natomiast zwarcie przy pamięci
    robiła spuchnięta bateria - tamci nawet go nie rozklejali.

    --
    Mirek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: