-
From: "cztery" <r...@d...trzy>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <hj4gvp$d58$1@news.onet.pl> <hj4i3i$g2a$1@news.onet.pl>
In-Reply-To: <hj4i3i$g2a$1@news.onet.pl>
Subject: Re: Bezpieczenstwo po holendersku
Date: Wed, 20 Jan 2010 13:26:05 +0100
Lines: 1
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 7bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
NNTP-Posting-Host: 89.79.124.117
Message-ID: <4b56f65e$1@news.home.net.pl>
X-Trace: news.home.net.pl 1263990366 89.79.124.117 (20 Jan 2010 13:26:06 +0100)
Organization: home.pl news server
X-Authenticated-User: p...@g...home.pl
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
.pl!not-for-mail
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2248622
[ ukryj nagłówki ]> Brukowany pas na srodku drogi to najwieksze kretynstwo jakie istnieje.
> Porobili pelno tego na podkarpaciu (juz pare lat temu np. na 9 kilka
> kilometrow przed wjadem do Rzeszowa od polnocy). Idiotyzm. Nie lepiej bylo
> zrobic szersze pasy a nie marnowac te kilka metrow na durna kostke, po
> ktorej nie mozna jezdzic?
To nie jest kretynstwo. Dzieki temu mozna wydzielic kryte pasy do skretu w
lewo (zwiekszajac przez to BRD, uplynniajac ruch i zwiekszajac jego poziom
swobody). Na takich wysepkach mozna rowniec lokalizowac azyle przy
przejsciach dla pieszych.
Zastosowanie zawezenia pasow ruchu czy innych sposobow uspakajania ruchu
przed wjazdem do obszaru zabudowanego duzo bardziej wplywa na ograniczenie
predkosci niz zastosowanie tylko oznakowania obszaru zabudowanego.
Im szerszy pas ruchu tym wieksza predkosc rozwijana przez uczestnikow ruchu.
W Polsce ogolnodostepne drogi krajowe projektuje sie na predkosc miarodajna
100 km/h (przy dopuszczalnej 90 km/h). Pas ruchu o szerokosci 3.5 m w
zupelnosci wystarczy do bezpiecznej jazdy z taka predkoscia.
Następne wpisy z tego wątku
- 20.01.10 13:19 Przemysław Bernat
- 20.01.10 16:26 Borys Pogoreło
- 20.01.10 17:52 Robert Rędziak
- 20.01.10 18:31 Tom N
- 20.01.10 20:31 Adam Płaszczyca
- 20.01.10 20:32 Adam Płaszczyca
- 20.01.10 20:33 Adam Płaszczyca
- 21.01.10 13:54 Mirek Ptak
- 01.02.10 10:47 Gotfryd Smolik news
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera
- 2024-09-30 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Hackowanie SS7
- 2024-09-30 Seba strikes back
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineeer (Azure) <=
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineer (Azure) <=
- 2024-09-30 Gdańsk => Frontend Developer (Angular area) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-09-30 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-09-30 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-09-30 dziki wschod