  • Data: 2010-01-20 12:38:24
    Temat: Re: Bezpieczenstwo po holendersku
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam>

    Ale taki lub zblizony wymog chyba juz jest. Tylko ze blizsze domy
    juz stoja - wyburzyc ?

    IMO to sie troche mylisz. Pare lat temu jak sie GD chwalila
    drogami, to tam sporo obwodnic bylo.

    Pulawy okazuje sie ze obwodnice maja, czy moze beda mialy, bo
    wkrotce skoncza:
    http://www.pulawymost.pl/main.php?txt=ogolne

    Byc moze stad te holenderskie przebudowy na tranzycie :-)

    albo oddzial Lubelski
    http://www.gddkia.gov.pl/article/oddzialy/gddkia_lub
    lin/inwestycje_drogowe/zrealizowane//index.php?id_it
    em_tree=210415e5fe1f7d0ace24170f9faf102f
    jak rozwiniesz poszczegolne drogi, to troche obwodnic jest. Juz
    zrobionych.

    > Obwodnice to w obecnym stadium leczenie syfa pudrem.
    > Na większości tras przelotowych jest miasteczko za miasteczkiem -
    > tam drogę trzeba od nowa puścić bokiem, bo robienie obwodnic
    > pojedynczych miast, to będzie slalom.

    Miasteczka to mniejszy problem - jest ich mniej, nie sa zbyt
    czesto, wyburzac za duzo by trzeba, taka droga podzieli tez
    miejscowosc - nie ma sensu skoro mozna obejsc. Klopot z wioskami,
    ktore sa czesciej, rozlozone wzdluz drogi, a rolnikow nie mozna
    oddzielic od ich pol.
    Co wszystko razem sugeruje zeby zrobic nowa droge z dala od starej.
    I najlepiej od razu autostrade, a przynajmniej bezkolizyjna
    ekspresowke.

    J.