  • Data: 2011-11-02 02:06:39
    Temat: Re: Bezpieczenstwo klawiatur bezprzewodowych
    Od: sumar <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    goguluss:

    > stalem sie posiadaczem klawiatury bezprzewodowej Microsoft Comfort
    > 5000. Klawiatura pracuje w zakresie fal 2,4GHz.

    > Szperajac w Internecie natrafilem na artykuly traktujace o
    > bezprzewodowych klawiaturach Microsoftu. Przerazilem sie troche
    > informacjami o niewystarczajacym bezpieczenstwie podczas pracy.
    > Komunikacja z donglem odbwa sie bez zadnego szyfrowania, a jedynie
    > przy pomocy kodowania XOR. Niestety nie moge doszukac sie informacji o
    > moim modelu Microsoft Comfort 5000, czy posiada jakiekolwiek
    > szyfrowanie. Zasieg 2,4GHz to kilkanascie metrow co dodatkowo zwieksza
> [...]

    Teoria spiskowa? Bo nawet jak pozna login i hasło do banku to nie
    ukradnie pieniędzy, bo są tokeny/karty kodowe/SMS-y potwierdzające.

    Jak się boisz, szukaj czegoś na inną częstotliwość niż 2,4 GHz,
    ale oczywiście na jakąś niepopularną.

    A w ogóle poza przypadkowym sterowaniem myszą lub pisaniem na
    klawiaturze sąsiada jak wyobrażasz sobie to podsłuchiwać?