  • 31. Data: 2012-01-27 09:51:46
    Temat: Re: Bezołowiowo?
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "Padre" <P...@n...net> napisał w wiadomości
    news:jfsecm$kif$1@mx1.internetia.pl...

    > A nie można takich ważnych komponentów zalakierować?

    A skąd wiesz, że nie były zalakierowane ?
    P.G.

  • 32. Data: 2012-01-27 10:25:42
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Andrzej Lawa napisał:

    > Niedługo nie będziesz miał wyboru ;-/

    Całkiem możliwe. Nie wiem nawet, czy się z tego powodu martwić, czy cieszyć.
    Ale tu chodzi o co innego -- kluczyk do kłódki od komórki na węgiel po stu
    latach wyglada (i działa) jak nowy. Jeśli ten do samochodu zużywa się
    wcześniej, to znaczy, że tu jest coś nie w porządku. Niezależnie od RFID.

    --
    Jarek

  • 33. Data: 2012-01-27 10:35:15
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik Padre napisał:
    [..]
    > A nie można takich ważnych komponentów zalakierować? Przecież nie są
    > przeznaczone do naprawy tylko wymiany. Podejrzewam, że ten przypadek w
    [..]

    Pewnie dlatego wszystko teraz zalewa się żywicą. W przypadku pedału gazu
    albo o tym zapomnieli albo nie mogli zabezpieczyć lutu w pobliżu
    ślizgowej części potencjometru.

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html

  • 34. Data: 2012-01-27 10:51:10
    Od: "Marek" <s...@o...pl>

    A ja się dziwie że wy się dziwicie ... normalna sprawa samochód ma jeździć
    do 10 lat potem utylizacja , TV powiedzmy 7 lat itp . Po prostu kasa i tyle
    a do reszty dorabiana ideologia bo akumulatory w samochodach są nadal
    ołowiowe i nic w tej sprawie się nie dzieje a do zębów zakłada się na kasę
    chorych amalgamat czyli mieszaninę ołowiu z rtęcią i to macie gratis a
    plomby inne są odpłatne .. W zestawieniu z innymi pomysłami jakąś mnie to
    nie dziwi ... a będzie tylko gorzej , Po wprowadzeniu ACTA nawet Chińczycy
    będą produkować oryginały :))
    Pozdro
    Marek

  • 35. Data: 2012-01-27 11:35:06
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Padre" napisał w wiadomości grup
    >A nie można takich ważnych komponentów zalakierować? Przecież nie są
    >przeznaczone do naprawy tylko wymiany. Podejrzewam, że ten przypadek
    >w sumie jednostkowy to błąd technologiczny. Choć prawdę powiedziawszy
    >nie chciał bym jeździć samochodem drive by wire, jakoś mam większe
    >zaufanie do stuletniej praktyki w stosowaniu przekładni kierowniczej.

    Uwazaj - przekladnie kierownicze sie wlasnie zmienily.
    Teraz sa elektryczne (co powiedzmy nie jest jeszcze takie zle, tylko
    ze przy okazji zostaly nienaprawialne) , sterowane oczywiscie
    elektronicznie, z interfejsem CAN, w niektore samochodach potrafia np
    same zaparkowac - i ciekaw jestem kiedy ESP zacznie dominowac nad
    kierowca ...

    A potem minie jeszcze pare latek i samodzielne prowadzenie samochodu
    stanie sie przestepstwem, bo komputery jezdza bezpieczniej :-)

    J.

  • 36. Data: 2012-01-27 12:06:29
    Od: "zapinio" <z...@g...com>

    Ja to uważam , że tylko na ślinę...tylko !!!

    {paragrafy do ustępu ...}

  • 37. Data: 2012-01-27 12:08:22
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > amalgamat czyli mieszaninę ołowiu z rtęcią

    Srebra z rtecia. Zreszta takie plomby maja 2 zalety: O wiele lepiej
    wypelniaja przestrzen niz swiatloutwardzalne i Ag dziala
    przeciwbakteryjnie. Takie plomby mozna tez zakladac na nie do konca
    suche podloze.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 38. Data: 2012-01-27 18:00:02
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2012-01-27 10:51, Piotr Gałka pisze:

    > Użytkownik "Padre" <P...@n...net> napisał w wiadomości

    > A skąd wiesz, że nie były zalakierowane ?
    > P.G.
    No bo chyba cynowe wąsy spod lakieru nie wylazły?

  • 39. Data: 2012-01-27 18:04:37
    Od: Padre <P...@n...net>

    Jeśli ten do samochodu zużywa się
    > wcześniej, to znaczy, że tu jest coś nie w porządku. Niezależnie od RFID.

    W wielu samochodach kluczyk do stacyjki jest z mosiądzu a elementy
    stacyjki stalowe dzięki temu po co najmniej 50 tysiącach odpaleń silnika
    zużyłem 2 kluczyki po 15zł a nie dwie stacyjki po 300zł:)

  • 40. Data: 2012-01-27 18:07:29
    Od: Padre <P...@n...net>

> [...]
    > elektronicznie, z interfejsem CAN, w niektore samochodach potrafia np
    > same zaparkowac - i ciekaw jestem kiedy ESP zacznie dominowac nad

    Ponieważ moje auto dobiega 300kkm za rok kupuję sporo nowsze, już sobie
    wybrałem - minimum elektroniki :)