  • Data: 2010-01-04 10:21:37
    Temat: Re: Bezlustrowa "lustrzanka"...
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-01-04 03:26:15 +0100, dominik <u...@d...net.pl> said:

    > No i który jest najmniejszy?
    > http://a.img-dpreview.com/Previews/SamsungNX10/image
    s/compared3.jpg

    > Owszem, samsung, ale ile? różnica nie tak znów wielka jak z obiektywem,
    > szkoda że nie puścili czegoś w stylu GF1 czy też EP-1, właśnie od tego
    > powinni raczej zacząć.

    Jak np. zrobił to Panas? :-P

    > Fajnie że jest konkurencja i owszem ten aparat najbardziej pasuje mi z
    > całej trójki (panas, olek, samsung), ale nie mogę im wybaczyć braku IS w
    > body :(

    Jasne, weź się i obraź ;-)

    > Duże plusy za 30/2 i za ekran. EVF za to taki sobie,

    Jeszcze nie widziałeś i już ferujesz wyrokami? Normalnie rasowy catalogue boy.

    > a matryca jeśli taka
    > jak w k20d to też na start ma tak 2 lata w tył w stosunku do reszty.

    Której reszty? Panasa&Olka?

    > Oczywiście fizyczna wielkość matrycy na plus w stosunku do E systemu :)

    Poczekajmy czy da się to zobaczyć na zdjęciach.

    > W sumie, jak by wypuścili wersję bez lampy, bez EVF, za to mniejszą, może
    > też tańszą to chętnie bym kupił z naleśnikiem.

    Ty to zawsze oczekujesz czegoś, czego akurat nikt nie robi. Zresztą -
    masz 3 aparaty o takich cechach, więc po co marudzisz że Samsung nie
    zrobił kolejnego?

    > No i price: TBA, czyli poczekamy pewnie chwilkę. Mam wrażenie, że to nie
    > będzie olkowa cena z kosmosu, ale aparat będzie tańszy (i deko gorszego
    > sortu).

    Nie liczyłbym na to - ani na niższą jakość, ani na niższą cenę.

    > Coś w końcu z tego segmentu trzeba by kupić.

    Jak mus to mus :->

    de Fresz