  • Data: 2010-06-19 12:57:15
    Temat: Re: Benzyna po 1,2 zł?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 19 Jun 2010 12:11:01 +0200, Cavallino wrote:

    >Jak to bez odsetek?
    >Ktoś ma obracać moją kasą przez 35 lat za darmo? Dolicz drugie tyle.

    Przyjmijmy na razie bez odsetek, i ciesz sie ze milczaco zakladamy
    pokrycie inflacji :-)

    >Jakie 25?
    >Średnia życia faceta w Polsce to jakieś 75 lat, na emeryturę przechodzi się
    >po 65.

    Ja znam paru takich takich co przezyli 75. I jednego co nie dozyl 65,
    ale emeryture bierze teraz zona.
    A i emerytury byly kiedys wczesniej.

    Niestety, ale czeka was ch* zycie - dlugie, biedne i bolesne :-(
    I nie ma w tym winy ZUS.

    J.