  • Data: 2010-06-19 14:05:46
    Temat: Re: Benzyna po 1,2 zł?
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino napisał(a):

    > Tak.

    No patrz. Tylko jak Twoje dziecko wyproszone z sali pójdzie i sobie na
    schodach krzywdę zrobi to z pretensjami do szkoły przyjdziesz.

    > No to jest źle.
    > Jeszcze gorzej niż za moich czasów, gdzie jak ktoś przeszkadzał, to
    > oberwał kredą, cyrklem, kluczami czy co tam było pod ręką.

    Taaa, to było kiedyś. Widzisz, może więc sprawa kiepskiej jakości usług
    edukacyjnych wynika ze swego rodzaju ubezwłasnowolnienia nauczycieli.
    Bo choćby matoł jeden z drugim całą lekcję rozwalali to muszą na tej
    lekcji zostać.
    Mamy efekt bezstresowego wychowania - a to już wynika tylko i wyłącznie
    z oczekiwań RODZICÓW.

    > Odseparować, zrobić klasy specjalne dla takich, tak żeby normalni nie
    > cierpieli.

    No to tutaj ustaliliśmy wspólny front. Niestety tamte czasy odeszły i
    nie wrócą.
    A w dzisiejszej opcji politycznej to jakbym o separowaniu wspomniał to
    by mnie chyba prawa do wykonywaia zawodu pozbawili :-)
    Teraz nawet jak dziecko się kwalifikuje do szkoły specjalnej to rodzić
    może powiedzieć, że ma chodzić do "zwykłej" i tyle.

    --
    M.