  • Data: 2010-06-19 13:00:29
    Temat: Re: Benzyna po 1,2 zł?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Shreek" <p...@M...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Właśnie o to mi chodzi.
    > To, że jest sporo lewusów którzy psują robotę to niestety fakt.
    > Jednak przyciągnięcie do pracy tych bardo dobrych jest dla państwa
    > polskiego nieosiągalne.

    Bez przesady, nie mówimy o bardzo dobrych.
    Wystarczy odsiać takich, co to się nie bardzo do pracy nadają.

    > W każdym.

    Ano właśnie.

    > Wiesz, jakbym mówił o Twoim zawodzie to może i bym bredził. Natomiast Ty
    > uważasz, że się znasz i wszystko co piszesz to prawda.

    Powiem tak - nie twierdzę, że wiem jak powinno być uczone, ale wiem jak nie
    powinno.
    I niestety, to co nie powinno, dalej jest stosowane.
    Może z programem jest problem, w sensie że jest przeładowany bzdurami z
    encyklopedii.

    > Usługa owszem. Ale tylko w edukacji powyżej szkoły ponadgimnazjalnej.

    Bo wcześniej rynek psują publiczne szkoły.

    > Wyobraź sobie, że Twoje dziecko przeszkadza w lekcji (z pewnością tak nie
    > jest), świadczący usługę nauczyciel powinien wyprosić go z sali aby móc
    > całą lekcję poświęcić na uczenie. Tak?

    Tak.

    > Jest inaczej.

    No to jest źle.
    Jeszcze gorzej niż za moich czasów, gdzie jak ktoś przeszkadzał, to oberwał
    kredą, cyrklem, kluczami czy co tam było pod ręką.

    > Jeszcze raz napiszę. Spróbuj nauczyć czegoś kogoś, kto na wejściu mówi, że
    > nie ma zamiaru się tego nauczyć.

    Odseparować, zrobić klasy specjalne dla takich, tak żeby normalni nie
    cierpieli.