  • Data: 2010-06-16 12:50:08
    Temat: Re: Benzyna po 1,2 zł?
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No to widać, że znasz nauczycieli...
    >
    > To, że kilka godzin jest społecznie to już nie wiesz, to że lekcje
    > trzeba przygotować także pewnie nie wiesz, oceny pisze się w czasie
    > wolnym, ale co tam, przecież nauczyciel pracuje kilka godzin dziennie...
    > większość wydruków na swój koszt jak i czasem jakaś pomoc dydaktyczna,
    > plus literatura, żeby się rozwijać, tez nie jest tania. zadania
    > sprawdzać też trzeba i myslisz, że w godzinach pracy? :)
    >
    > Ty siedzisz _tylko_ 40h w tygodniu, a nauczyciel od rana do wieczora.

    taaaaa. Juz ja widze nauczycieli siedzacych tyle czasu.

    moze nie znam tych z podstawowki ale znam akademickich. Wiem jak jest.

    Poza tym jak masz swoje 3 przedmioty i jedziesz generalnie caly czas to samo
    to chyba nie musisz sie douczac.

    I na bank nie poswiecaja 40h tygodniowo bo to ja zawsze nie mam czasu a jak
    ktos z nas chce sie z nauczycielami spotkac to padaja tak absurdalne godziny
    jak np. 14 czy 15 bo o tej juz sa po pracy.

    Icek