-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Bentley....
Date: Tue, 8 May 2018 06:26:54 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 35
Message-ID: <pcr8u8$ov9$3@node1.news.atman.pl>
References: <a...@n...neostrada.pl>
<q...@4...net>
<a...@n...neostrada.pl>
<pcomr9$ok4$4@node2.news.atman.pl>
<m...@4...net>
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1525753608 25577 83.142.196.21 (8 May 2018 04:26:48 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 8 May 2018 04:26:48 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.7.0
In-Reply-To: <m...@4...net>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2630957
[ ukryj nagłówki ]W dniu 07.05.2018 o 08:56, J.F. pisze:
> Wydaje mi sie, ze ten bezpiecznik nie wygladal na wylaczony.
> To, ze w procedurze nie znalazlo sie "wylaczyc bezpiecznik nadrzedny i
> wlaczyc" wydaje mi sie polowicznie rozsadne - z jednej strony glupio
> byloby, aby pilot wylaczal w czasie lotu niezbedne systemy, z drugiej
> - jesli ten bezpiecznik zasila tylko systemy pomocnicze, to instrukcja
> jest dobrym miejscem, aby to napisac.
Ale nikt nie każe go wyłączać i włączać a po prostu sprawdzić pozycję.
Po prostu w procedurze pomyśleli o bezpieczniku zasilającym obwód a o
nadrzędnym nie.
Ale mnie chodzi raczej o podejście "robimy procedurę i jak nie działa
dalej to trudno".
>> to pomysł że nawet
>> jakby wiedział to nie wolno wciskać jest już absurdalny. A tak właśnie
>> to działa;)
>
> Ale ktos cytowal zasady ogolne.
Niedokładnie.
> Jesli bezpiecznik wybil, to trzeba go wcisnac, ale tylko raz.
> Jesli dalej wybija - nie wciskamy.
> Nie dotyczy bezpiecznikow paliwomierzy i toalet - tych nie wciskamy
> nawet raz.
Tak wiem. Jescze jakiś trzeci typ odbiorów był.
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 08.05.18 06:29 Shrek
- 08.05.18 06:34 Shrek
- 08.05.18 06:37 Shrek
- 08.05.18 07:57 p...@g...com
- 08.05.18 08:00 p...@g...com
- 08.05.18 15:03 Marek
- 08.05.18 15:05 Marek
- 08.05.18 15:24 T.
- 08.05.18 19:31 Shrek
- 08.05.18 21:41 Tomasz Pyra
- 08.05.18 21:56 Irek.N.
- 08.05.18 22:02 Irek.N.
- 08.05.18 22:12 Irek.N.
- 08.05.18 22:30 Shrek
- 08.05.18 22:31 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-26 zapora Zagorze
- 2024-12-26 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-26 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-26 Wrocław => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-26 Wrocław => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-12-26 Kraków => Software .Net Developer <=
- 2024-12-25 Wrocław => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-25 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-25 Kraków => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-25 Lublin => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-25 Szczecin => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-25 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-12-25 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-25 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-25 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=