-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Bentley....
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <a...@n...neostrada.pl>
<q...@4...net>
<a...@n...neostrada.pl>
<pcomr9$ok4$4@node2.news.atman.pl>
<m...@4...net>
<pcq42s$3gd$1@node2.news.atman.pl>
<5af0a1ac$0$677$65785112@news.neostrada.pl>
Date: Mon, 7 May 2018 23:09:29 +0200
Message-ID: <11qg440cerm51$.18fzwf6i621um$.dlg@40tude.net>
Lines: 43
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89.64.40.32
X-Trace: 1525727371 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 618 89.64.40.32:26704
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2630944
[ ukryj nagłówki ]Dnia Mon, 7 May 2018 20:57:46 +0200, J.F. napisał(a):
> Użytkownik "Irek.N." napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:pcq42s$3gd$...@n...news.atman.pl...
>>> Ale ktos cytowal zasady ogolne. Jesli bezpiecznik wybil, to trzeba
>>> go wcisnac, ale tylko raz.
>>> Jesli dalej wybija - nie wciskamy.
>>> Nie dotyczy bezpiecznikow paliwomierzy i toalet - tych nie wciskamy
>>> nawet raz.
>
>>A czy to nie było tak, że można za dopłatą kupić osłonkę na
>>bezpieczniki? Coś mi się kołacze że właśnie tak czytałem, a skoro
>>faktycznie można, to producent przewidywał taką możliwość. Zmienia to
>>trochę podejście do odpowiedzialności w moim przekonaniu.
>
> Cos takiego sie pojawilo w raporcie, co nie zmienia faktu, ze
> producent sie nie chce przyznac do takiego ciekawego uszkodzenia
> bezpiecznikow.
No to już jest sprawa "polityczna".
Producent w późniejszych egzemplarzach stosuje osłonę bezpieczników przed
przypadkowym uruchomieniem, do wcześniejszych egzemplarzy oferuje osłonę za
dopłatą, jednocześnie twierdząc że nie jest to wada, ani przyczyna
przypadkowego wyłączenia bezpiecznika.
> Leda kontrolnego tez nie dal ..
Pojawia się dość wyraźny biały kołnierz.
Sam bezpiecznik był później prześwietlany, badany i testowany i wykluczono
możliwość że się rozłączył bez wyskoczenia.
Sam sobie próbuję wyobrazić co tam się musiało dziać na pokładzie, że dali
radę tego nie zauważyć.
Wygląda na to, że człowiek w obliczu zagrożenia jest w stanie popełnić
absolutnie każdy błąd, który tylko pogrąża go w niebezpiecznej sytuacji.
Bo z raportu wygląda, że to drugi pilot sprawdzał te bezpieczniki i to
chyba kikukrotnie.
Tu też nauczka - choćby nie wiem jak dokładnie ktoś coś zrobił, jeśli jest
to ważne, to druga osoba powinna tą czynność powtórzyć.
Następne wpisy z tego wątku
- 07.05.18 23:55 J.F.
- 08.05.18 06:22 Shrek
- 08.05.18 06:26 Shrek
- 08.05.18 06:29 Shrek
- 08.05.18 06:34 Shrek
- 08.05.18 06:37 Shrek
- 08.05.18 07:57 p...@g...com
- 08.05.18 08:00 p...@g...com
- 08.05.18 15:03 Marek
- 08.05.18 15:05 Marek
- 08.05.18 15:24 T.
- 08.05.18 19:31 Shrek
- 08.05.18 21:41 Tomasz Pyra
- 08.05.18 21:56 Irek.N.
- 08.05.18 22:02 Irek.N.
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-26 zapora Zagorze
- 2024-12-26 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-26 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-26 Wrocław => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-26 Wrocław => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-12-26 Kraków => Software .Net Developer <=
- 2024-12-25 Wrocław => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-25 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-25 Kraków => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-25 Lublin => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-25 Szczecin => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-25 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-12-25 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-25 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-25 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=