eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaBełkot: Szwedzi uruchomili podwodny latawiec, który generuje energię z prądów oceanicznych › Re: Bełkot: Szwedzi uruchomili podwodny latawiec, który generuje energię z prądów oceanicznych
    From: Wiesiaczek <c...@v...pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Bełkot: Szwedzi uruchomili podwodny latawiec, który generuje energię
    z prądów oceanicznych
    Date: Fri, 15 Jul 2022 05:26:57 +0200

    W dniu 14.07.2022 o 22:08, a a pisze:
> [...]
    Zenek

    gdyz tak się poblicza energie potencjalną wody, ktora może zostać zamieniona na
    energię kinetyczną, a ta na energie elektryczną

    energii fal morskich i było 100 projektówe i wszystkie do doopy, bo Zenki kombinuja
    jak wyrwac kasę.

    każdy to wie, to head w przypadku fal morskich to 1-2-5 metrów maksymalnie, a
    potrzeba 50 metrów slupa wody aby to zadziałało.

    zielonych aby przyspieszyć budowę hydroelektrowni.

    spietrzenia wody, budowy tam, bo brak wody i nigdy nie zbudują żadneju nowej
    hydroelektrowni, bo nie znajda wody do jej napędzenia.

    > wypierdzielaj idioto z mojego wątku
    > idx sie leczyć gdzie indziej
    > tu nie poradnia

    Mam takie miejsce dla pojebów takich jak ty.
    Moja plonkownica!
    PLONK!

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)