  • Data: 2022-06-18 07:23:00
    Temat: Re: Będzie hejt!
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17-06-2022 o 23:01, J.F pisze:

    > przynajmniej tyle.

    > No coz, wlasnie odpuscili.

    Socjalizm ma to do siebie, ze bohatersko rozwiązuje problemy które sam
    wcześniej stworzył.
    Zapewne ogłoszą to jako niesamowity sukces ekologiczny.....
    A ciemny lud to łyknie.....

    > To jedno, ale drugie to rzeczywiste problemu
    >
    > Poczekamy, zobaczymy ... jak to sie skonczy.
    > Trzeba bedzie baterie w domu zainstalować ? :-)

    > Ale te miliardy chyba nadal płyną.

    Nadal w tym samym kierunku - przeżreć i rozdać na co innego.

    > A Cavallino spuscil - Leaf to kiepskie auto :-P

    W porównaniu do lepszych bev, a nie do ice.

    > 1.30 zl. Plus VAT. Plus oplata sieciowa.
    >
    > Kartki na prąd wprowadzic :-)

    Już wprowadzili na węgiel.
    Nazywa się to inaczej, ale działa tak samo.

    Na prąd zresztą też już cena dla ludności jest sztucznie zaniżana taryfami.

    > A cos ty w tym silniku serwisowal?
    > Olej i pasek nie sa takie drogie ...

    Nawet bez paska serwis Toyoty wyniósł 1500 zł.