  • Data: 2022-06-20 13:57:03
    Temat: Re: Będzie hejt!
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20-06-2022 o 13:48, J.F pisze:

    > Na razie to widac elektrowoz kupują w wiekszosci posiadacze PV.

    Względnie odwrotnie.
    I to chyba normalne, że dwie rzeczy które się tak świetnie uzupełniają
    idą ze sobą w parze?
    Albo że pierwsi na takie zakupy idą ci, którzy są bardziej ogarnięci tak
    ogólnie i bardziej otwarci na postęp i nowości, więc szybciej docenią
    zalety obu rozwiązań?

    > Ale jak proponujesz aby wszyscy sie przesiedli ...

    Ja gdzieś coś takiego proponowałem?
    W życiu, kolejna ściema bez pokrycia w faktach.