  • Data: 2022-06-14 15:42:22
    Temat: Re: Będzie hejt!
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:t89r8g$u3l$1$C...@n...chmurka.net...
    W dniu 14-06-2022 o 13:02, J.F. pisze:

    >I wszystko na temat tych poważnych zarzutów....
    >Tak jest z każdym z nich.
    >W realnym świecie nie istnieją i właśnie dlatego elektrykami jeździ
    >się zupełnie normalnie.

    Ty 0, ja 0, o kto inny jezdzi.
    Ja tez moze bedę jezdzil - nie znasz dnia ni godziny.

    >Dlaczego miałbyś jechać 18 h?
    >Oprócz oczywiście przypadku, że nie usisz nigdzie pędzić, więc możesz
    >coś sobie porobić po drodze?

    Ale ja na narty pędze.
    Robienie po drodze mnie nie interesuje - szkoda czasu, urlopu itp :-)

    >Zdaniem hejterów.

    >Raczej ma mniej hejterów, którzy trzęsą się na myśl o koniecznej
    >zmianie w myśleniu....

    Ale po co zmieniac? :-)

    >Nie.
    >Podświadomość.
    >Chciałbym stawać częściej niż wymusza to bev.

    >Możesz to nazwać zbyt dużym zasięgiem.

    To po ch* zmieniales?
    Przeciez miales fajnego elektryka o malym zasiegu :-)

    >Podałem jako przykład że się da, a nie godny naśladowania. ;-)

    IMO to godne nasladowania :-)

    >Bo źle zagłosowaliście.

    To nie my, to oni :-)

    Ale co - myslisz, ze jakby inni rządzili, to by ładowarki u nas były?

    no moze by wprowadzili ten podatek od spalinowych ... to "oni" dobrze
    zaglosowali :-)

    >w ev rok to historia, a co dopiwero "dawno temu".

    No ale nie babrali sie "inni maja 100, a my 150", tylko od razu 300+.

    >Oczywiście. Nawet u nas.

    >Dla mnie brzmi źle.

    Ale dla ciebie to ciagle za malo ... dewiant :-)

    >Dokładnie.
    >Może nie tyle szukając, co jadąc do tej którą auto mi podawało jako
    >najtańszą.

    Ale to chyba elektryczną, bo paliwową ... niemcy sie czegos dorobili,
    reszty ceny paliw widac nie interesują.

    >Na benzynie w ogóle starałem się nie jeździć.

    Ale czy to wystarczylo za "tanie tankowanie" ..

    >Auto miało taką funkcję w navi.

    Wow. I LPG i ceny ... coz to z auto, jakie strasznie paliwozerne
    musialo byc :-)

    >Masz kłopoty z obsługą interneta?

    nie czuje potrzeby walczyc z ionity :-)

    >To użyj filtra na ionity na plugshare.

    4 są

    >Rzucają wszystkim.
    >Wybudowana stacja potrafi stać wyłączona przez 2 lata, gdy czeka na
    >okablowanie i odbiory.

    Jak sie robi w szczerym polu, to mnie nie dziwi.
    Jak sie chce miec 1MW przyłącze - tez mnie nie dziwi.

    Ale sam piszesz, że ładowarek jest pełno, wiec widac nie rzucają
    wszystkim :-)

    >Zależy jak zagłosujemy.

    No jak, przeciez Morawiecki to teraz pierwszy elektryk.
    Bedziemy mieli ladowarki, ekologiczny prąd i narodowe samochody :-)

    J.