  • Data: 2022-06-13 08:49:45
    Temat: Re: Będzie hejt!
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 13 Jun 2022 07:37:11 +0200, Cavallino wrote:

    > BTW:
    > https://forum.elektrowoz.pl/threads/moj-wakacyjny-eu
    rotrip-2022.2245/

    > Ja nawet spaliniakiem nie przejechałbym takich odcinków w takim czasie
    > (próbowałem), więc bev jak widać w niczym nie przeszkadza.

    Ty moze nie, inni by przejechali.

    Cudow nie ma - jesli z 3 ladowaniami zajelo 13h10, to spalinowym
    byloby dluzej tylko jesli kolejka na stacji bylaby dluga :-)

    Aczkolwiek ... przy mocy ladowania 248kW, to faktycznie wystarczy
    przerwa na toalete.
    Na pewno troche pomogla temperatura powietrza 22C - klima nie miala
    wiele do roboty.
    I "żeńska cześć ledwo nadążała z powodu kolejek przy toaletach"

    No i tak chwilowo ... ile miejsc parkingowych hotel ma z gniazkami i
    jakiej mocy ... choc moze wystarczy ładowarka z dobrą kuchnią :-)

    To jak rozumiem swiezy post ?

    "Koszt ,,paliwa" na tym etapie wyniósł 193,14 EUR czyli ekwiwalent
    94,20 litrów paliwa (Pb95 - 2,05 EUR/L), więc możemy przyjąć średnie
    ,,spalanie" przy prędkościach autostradowych 4,35 l/100 km - nieźle. "

    Niezle, mozna by nawet rzec "rewelacyjnie", ale za darmo to to nie
    jest. Powiedzmy 2/3 tego w dieslu.

    Tylko ze tu sie faktycznie nasuwa pytanie, czy nie lepeiej samolotem.

    No i te wredne Niemce
    "Sam hotel posiada ładowarkę Stadtwerke, ale nie można jej
    zarezerwować. Po naszym przyjeździe okazało się że jest zajęta przez
    Audi i ZOE które stały tam do rana, mimo iż ładowanie skończyło się
    wcześniej."

    No coz, z czasem ... ładowarek przybędzie, samochodow elektrycznych
    przybedzie :-P

    Czyli ... jak kupowac elektryka, to Teslę?

    J.