  • Data: 2022-06-13 11:27:53
    Temat: Re: Będzie hejt!
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.06.2022 o 10:32, Cavallino pisze:

    > A jak tak.
    > Niezależnie od rodzaju napędu.
    > Tyle.

    Masz do tego pełne prawo. Ja rezerwuję sobie prawo do zdania odmiennego :)

    [...]
    > No to tacy dewianci mogą się już więcej w temacie ev nie odzywać.
    > Uznać raz na zawsze, że to nie dla nich i pisać na inne tematy.
    > Jeśli zrobią to choć jeszcze raz, to stają się hejterami.

    Miło mi, ale czasem coś jednak napiszę :)
    W tygodniu 26 w poniedziałek zrobię trasę Poniatowa - Nitra i w czwartek
    Nitra - Poniatowa. Jakieś 40% tej trasy biegnie krajówkami w PL i SK.
    Zaręczam Ci (a mam doświadczenie), że zrobię te 650 km na raz o ile
    pęcherz nie przypili.
    Co więcej po trasie będę w dobrej kondycji (to też wiem z doświadczenia)
    i jedynym moim problemem jest to, że w poniedziałek będę musiał wyruszyć
    około 3 rano :(

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak