  • Data: 2022-06-13 10:12:43
    Temat: Re: Będzie hejt!
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 13 Jun 2022 08:33:44 +0200, Cavallino wrote:

    > Czyli wydumujecie nieistniejące problemy.
    > Tak to jest w hejcie.

    Wcale niekoniecznie. Znajde na drodze np Wroclaw-Gdansk ładowarke
    z toaletą i dobrą restauracją?

    Bo inaczej, to zjem hotdoga czy hamburgera i zajmie mi to z
    tankowaniem ze 20 minut.

    > No i nie musi w przypadku bev.
    > Przynajmniej do momentu aż atrakcyjny się nie rozładuje.
    > Ale po potrwa długo.

    > Jaki ma związek ten Twój wpis z tym na co odpowiadasz?
    > Bo albo nie zrozumiałeś o czym była mowa, albo nawijasz kompletnie nie
    > na temat.

    Sa dwie wersje:
    -kolega zostawi samochod niepodlaczony ... li-ion nie szkodzi to tak
    jak ołowiowemu, ale moze jednak szkodzi. Szczegolnie, jak elektronika
    wydoi trakcyjny.

    -kolega zostawi samochod podlaczony na miesiac ... i mowisz, ze
    nie kazdy producent ma soft dobry ?

    J.