  • Data: 2010-01-07 21:35:55
    Temat: Re: Będš się ze mnie ?mieli na mie?cie...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." f...@4...com

    > Mysmy kiedys tego nie dyskutowali ?
    > Ze w zasadzie obiektywy sa skalowalne, i wystarczy zmniejszyc taki z
    > lustrzanki zeby z mniejsza matryca dzialal tak samo dobrze.

    Dokładnie tak. Zakładamy eLkę do tokarki, zmniejszamy średnicę
    i mamy obiektyw do komórki. ;) A może także długość zmniejszamy?
    Po co do tak małej matrycy ogniskowa 70-200? Nie starczy 7-20? :)
    Ciach po obu stronach, gdy już obtoczymy do mniejszej średnicy...
    Aha... I cenę też obtaczamy i skracamy... :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'