  • Data: 2011-08-07 21:36:25
    Temat: Re: Bebny a tarcze
    Od: "pm" <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ?>> mowimy o powierzchni tracej. Szczeki moa byc male jak w maluchu,

    > No mogą, ale to i tak żaden rarytas. Przeciętne klocki przednich hamulców
    > mają ok 14x6cm, pomnóż je x4 na oś, a okaże się że ich powierzchnia wcale
    > nie jest mała w stosunku do szczęk.

    z niewiadomych powodów naginasz rzeczywistość
    ja mam klocki z tyłu jakieś 5x7 cm maksymalnie co daje łącznie 70cm2 (na
    koło)
    bęben przy założeniu ze ma średnicę 20cm (naprawdę niewielka)
    szczęki zajmują jakieś 80% obwodu, a szerokość szczęk to 4cm
    mamy łącznie jakieś 200cm2 czyli 3 razy tyle.

    nie wyskakuj z jakimś AMG i to z przodu, co nijak się ma do rozważań