  • Data: 2009-04-06 20:04:29
    Temat: Re: Bawimy się jeszcze?
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net> szukaj wiadomości tego autora

    W poniedziałek 06 kwiecień 2009 14:39, Gotfryd Smolik news wyraził
    następujacą opinię:

    > A rozmiar matrycy psi zjedli, czy o czymś nie wiem?
    > Bo jak do komórek wtykają matryce 1/2,5" (lub większe) to chyba o czymś
    > nie wiem :)

    Ile osób używających kompaktów wie jaki rozmiar ma matryca w jego aparacie?
    A ile z tych którzy wiedzą, potrafią powiedzieć czy 1/2,5 to lepiej niż 2/3
    czy gorzej a gdy już dojdzie do tłumaczenia, że aparat z którego zdjęcia
    mają ostrość "totalną" jest gorszy niż taki który ostrzy albo na ludzi albo
    na tło albo nie wiadomo właściwie gdzie, to ... większość posiadaczy
    kompaktów co najwyżej popatrzy na Ciebie z politowaniem ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E