  • 1. Data: 2009-07-24 20:43:02
    Temat: Bawaria (znowu)
    Od: Tomasz Worek <t...@g...com>

    Witam Szanowną Grupę!

    Zapraszam do oglądnięcia... tfu, obejrzenia kolejnej galerii zdjęć z
    Bawarii:

    http://www.tomaszworek.com/gallery-bawaria02.html

    Proszę jak zwykle o to samo: proszę wybrzydzać, marudzić, krytykować,
    kręcić nosem itp. itd.

    Pozdrawiam, Tomasz Worek

  • 2. Data: 2009-07-24 21:35:04
    Temat: Re: Bawaria (znowu)
    Od: Rob <t...@b...pl>

    Tomasz Worek pisze:
    > Zapraszam do oglądnięcia... tfu, obejrzenia

    Pięknie :) Pozdrawiam!

  • 3. Data: 2009-07-24 23:07:17
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Nie korciło cię, aby w ciemnych zaułkach użyć HDR-a?

  • 4. Data: 2009-07-25 01:40:34
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Rob" <t...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Pięknie :) Pozdrawiam!

    Faktycznie piękne, ale chciałbym zobaczyć surowe kadry. Chciałbym porównać
    to co fotograf faktycznie zobaczył, a co wyidealizował w komputerze. Epoka
    cyfrowa demoralizuje ;) Bez urazy oczywiście :)
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2009-07-25 02:20:22
    Od: emski <m...@g...com>

    On Jul 24, 3:43 pm, Tomasz Worek <t...@g...com> wrote:
> [...]
    >
    > http://www.tomaszworek.com/gallery-bawaria02.html
    >
    > Proszę jak zwykle o to samo: proszę wybrzydzać, marudzić, krytykować,

    dobrze ze Flash exif nie pokazuje bo by cie tu zagryzli :-))

  • 6. Data: 2009-07-25 06:56:07
    Od: "MW" <w...@w...pl>

    Znowu kurtuazja.
    Ty po protu robisz świetne zdjęcia i niech nikt nie kręci nosem że to PS a
    nie fota z analoga nie tykana kompem.
    Zdjęcia są piękne i tylko na forach fotograficznych w ogóle ktoś o to pyta -
    bo sami by chcieli :) (ja zresztą też)
    Reszta podziwia :)

    Pzdr, MW

  • 7. Data: 2009-07-25 06:56:09
    Od: XX YY <j...@u...at>

    On 24 Jul., 22:43, Tomasz Worek <t...@g...com> wrote:
> [...]
    >
    > http://www.tomaszworek.com/gallery-bawaria02.html
    >
    > Proszę jak zwykle o to samo: proszę wybrzydzać, marudzić, krytykować,

    Bardzo ladne kadry . dobrze sfotografowane . choc pierwsza serie z
    Bawarii uwazam za lepsza.

    czy istniej mozliwosc zobaczenia tych zdjec w wiekszej skali ?
    wiele z nich zasluguje na to by zagraly swoim walorem tonalnym i
    kolorystycznym.

    Ale moze warto ozywic sztafarzem czesciej niz do tej pory?

  • 8. Data: 2009-07-25 08:54:06
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-07-25 03:40:34 +0200, "Santana" <s...@i...pl> said:

    > Faktycznie piękne, ale chciałbym zobaczyć surowe kadry.

    To wsiadaj w autobus i tam jedź.

    > Chciałbym porównać to co fotograf faktycznie zobaczył, a co
    > wyidealizował w komputerze. Epoka cyfrowa demoralizuje ;)

    Pierdu, pierdu. Czy fotografia cyfrowa, czy analogowa, czy malarstwo je
    poprzedzające - to zawsze było subiektywne i nierealne. Ale dla
    niektórych to chyba na zawsze zostanie niepojęte.

    de Fresz

  • 9. Data: 2009-07-25 09:34:28
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > poprzedzające - to zawsze było subiektywne i nierealne. Ale dla niektórych

    Hmm, po co ta agresja? Wyraziłem swoją opinie a Ty na mnie skaczesz jakbym
    Ci ojca harmonią zabił. Ochłoń troche.

  • 10. Data: 2009-07-25 10:03:22
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Tomasz Worek wrote:
> [...]
    >
    > http://www.tomaszworek.com/gallery-bawaria02.html
    >
    > Proszę jak zwykle o to samo: proszę wybrzydzać, marudzić, krytykować,

    Fotki fajne, przyjemnie się je ogląda. Szkoda, że każda ma inne propocje, co
    jakoś nie do końca mi pasuje.

    PS: Ciekawe, że jak ktoś wystawia sensowne zdjęcia to krytyka (nawet
    potencjalnie chybiona) go nie razi i nie przeszkadza mu. Tymczasem autor
    jakiegoś mega syfu, po kilku słowach krytyki, strzela focha i wyskakuje z
    tekstami "pokash lepiej swoje fotki" ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj