eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBaterie w bev do wyrzuceniaRe: Baterie w bev do wyrzucenia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.h82-143-187-50
    -static.e-wro.net.pl!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Baterie w bev do wyrzucenia
    Date: Wed, 3 May 2023 21:17:05 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <1...@4...net>
    References: <u2a9dt$1sn$3$Cav@news.chmurka.net>
    <64493558$0$2965$65785112@news.neostrada.pl>
    <u2bg73$415$3$Shrek@news.chmurka.net> <u2d38m$1pkqk$1@dont-email.me>
    <u2e23r$58l$4$Shrek@news.chmurka.net>
    <644a9a5a$0$19607$65785112@news.neostrada.pl>
    <u2e6b0$58l$8$Shrek@news.chmurka.net>
    <9aykwaqadkv0$.1c02g7su66syl$.dlg@40tude.net>
    <u2fjhg$b2b$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <u2p7cc$ur$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <u2pcrl$63f$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <u2qs5p$id7$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <u2qv4v$1f5$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <1mi9sihvqz7cf.14tlcqlz7azko$.dlg@40tude.net>
    <u2scag$66p$1$Cav@news.chmurka.net>
    <u2sq4e$qtd$11$Shrek@news.chmurka.net>
    <188gftla18vxo$.uv3g4aglzxnh.dlg@40tude.net>
    <u2tfp1$40c$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <u2u293$jjf$1$Shrek@news.chmurka.net>
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="jfoxwr";
    posting-host="h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl:82.143.187.50";
    logging-data="28335";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    Cancel-Lock: sha1:eC3DpQOZ1gwrnrl/qW8pakZK1Ic=
    sha256:sboiOuqcZMn6Y3YTzKhz/a4wRLjjkLgCll+gf7kQzsA=
    sha1:DyqciCdWRUNUhj2f/qnXLGi/xJw=
    sha256:Uq3gQvOgVzBUH0jEV+r8/c6zgKLlr6NJhHX7DpknKq8=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2713528
    [ ukryj nagłówki ]

    On Wed, 3 May 2023 18:32:15 +0200, Shrek wrote:
    > W dniu 03.05.2023 o 18:23, J.F pisze:
    >>> A to zupełnie inna sprawa, że kłamią:P No ale po prostu kłamią, a nie
    >>> tłumaczą że paliwo na kręcenie silnikiem to inne niż na kręcenie pompą
    >>> paliwa;)
    >>
    >> Juz przy mocy silnika byly zdaje sie jakies dwie wersje - z osprzetem
    >> i bez.
    >> Osprzet teraz poszedl w elektryczny, to znow problem na hamowni.
    >
    > Na hamowni to moc liczą na kołach... i w zasadzie tak powinno być.

    To jest hamownia dla amatorow, fabryka ma hamownie dla silnikow.

    >>> Klima to chyba niespecjalnie się różni.
    >> Cavallino twierdzi, ze wiele, ale ja sie nie znam.
    > Różni się tym, że może pracować jako pompa ciepła (czyli można odwrócić
    > obieg).

    Chyba nie zawsze.

    Ale moc tez taka sama ?

    >> W niektorych spaliniakach czuc włączenie klimy, w innych nie,
    >> i nie wiadomo - łagodny start, inteligentne sterowanie,
    >> kompensacja w silniku ...
    >
    > Sterowanie.
    >
    >> Nie wiem - nie maja zawrócenia ciepla do kabiny?
    >> Bo troche strat tam maja - falowniki, silnik, bateria ...
    >
    > NIe wiem. To co chłodzone cieczą teoretycznie można zwracać. Tylko jak
    > jest na dworze zimno to może nie wystarczyć na podgrzanie baterii.

    No i zanim sie ta ciecz nagrzeje ... ale nagrzac sie moze prądem z
    gniazdka :-)

    J.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: