eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBaterie w bev do wyrzuceniaRe: Baterie w bev do wyrzucenia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.83.142.196.21!
    not-for-mail
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Baterie w bev do wyrzucenia
    Date: Wed, 3 May 2023 18:32:15 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <u2u293$jjf$1$Shrek@news.chmurka.net>
    References: <u2a9dt$1sn$3$Cav@news.chmurka.net>
    <64493558$0$2965$65785112@news.neostrada.pl>
    <u2bg73$415$3$Shrek@news.chmurka.net> <u2d38m$1pkqk$1@dont-email.me>
    <u2e23r$58l$4$Shrek@news.chmurka.net>
    <644a9a5a$0$19607$65785112@news.neostrada.pl>
    <u2e6b0$58l$8$Shrek@news.chmurka.net>
    <9aykwaqadkv0$.1c02g7su66syl$.dlg@40tude.net>
    <u2fjhg$b2b$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <u2p7cc$ur$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <u2pcrl$63f$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <u2qs5p$id7$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <u2qv4v$1f5$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <1mi9sihvqz7cf.14tlcqlz7azko$.dlg@40tude.net>
    <u2scag$66p$1$Cav@news.chmurka.net>
    <u2sq4e$qtd$11$Shrek@news.chmurka.net>
    <188gftla18vxo$.uv3g4aglzxnh.dlg@40tude.net>
    <u2tfp1$40c$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Wed, 3 May 2023 16:31:31 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Shrek";
    posting-host="83.142.196.21"; logging-data="20079";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/102.10.0
    Cancel-Lock: sha1:M2/gEdr2Y2XYGivZpvdzMNphNtY=
    sha256:F2x+zZtU9wLyabtVHfxCQUSdBjOh3+GzBRgWTcJUrHk=
    sha1:9ctqjC1XKR2Hz8lzb/TJaCfpopk=
    sha256:9cDNLPvIF5GVfzUPwTqIgCmvk+JT46/3xnvkOu2w+4U=
    Content-Language: pl
    In-Reply-To: <1...@4...net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2713526
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 03.05.2023 o 18:23, J.F pisze:

    >> A to zupełnie inna sprawa, że kłamią:P No ale po prostu kłamią, a nie
    >> tłumaczą że paliwo na kręcenie silnikiem to inne niż na kręcenie pompą
    >> paliwa;)
    >
    > Juz przy mocy silnika byly zdaje sie jakies dwie wersje - z osprzetem
    > i bez.
    > Osprzet teraz poszedl w elektryczny, to znow problem na hamowni.

    Na hamowni to moc liczą na kołach... i w zasadzie tak powinno być.

    >> Klima to chyba niespecjalnie się różni.
    >
    > Cavallino twierdzi, ze wiele, ale ja sie nie znam.

    Różni się tym, że może pracować jako pompa ciepła (czyli można odwrócić
    obieg). W spalince nie ma to po prostu sensu bo ciepła odpadowego masz w
    bród. W elektryku wywalasz je przez chłodnie kominową, więc się nie nada
    do ogrzewania;)

    > W niektorych spaliniakach czuc włączenie klimy, w innych nie,
    > i nie wiadomo - łagodny start, inteligentne sterowanie,
    > kompensacja w silniku ...

    Sterowanie.

    > Nie wiem - nie maja zawrócenia ciepla do kabiny?
    > Bo troche strat tam maja - falowniki, silnik, bateria ...

    NIe wiem. To co chłodzone cieczą teoretycznie można zwracać. Tylko jak
    jest na dworze zimno to może nie wystarczyć na podgrzanie baterii.

    --
    Shrek

    Czy wiesz, że "***** ***" czytane od tyłu daje "??? ?????"?
    PS - i konfederację!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: