  • 111. Data: 2024-07-05 10:07:51
    Temat: Re: Baterie litowe, takie bezpieczne :(
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 05-07-2024 o 09:52, J.F pisze:

    > A odwrotnosc hejtera jak się nazywa?

    Dostarczyciel rzetelnych informacji.

    W danym przypadku, to ktoś który poda te same dane, ale uzupełni je
    brakującą informacją że gdzieś jest gorzej, ale gdzie indziej lepiej, a
    w sumie stabilnie.

    No i nie użyje hejterskich tytułów, mających sugerować coś odwrotnego
    niż jest w rzeczywistości, tylko po to żeby oszukać czytającego i żeby
    się klikało....

    > Tak to jest, jak się pisze, ze elektryki są niedrogie (w Norwegii),
    > nie stoją w korkach (buspasy) i parkują za darmo ...

    To znaczy jak jest?
    Bo jakoś nie widzę związku, nie zrozumiałeś tekstu w akapicie na który
    odpowiedziałeś, ale musiałeś coś napisać?
    Czy o co chodzi?

  • 112. Data: 2024-07-05 10:18:58
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > A odwrotnosc hejtera jak się nazywa?

    Może być też: "dostarczyciel informacji niewygodnych dla hejterów."

    Dla przykładu:

    https://elektrowoz.pl/auta/auta-elektryczne-z-minima
    lnym-spadkiem-rok-do-roku-134-132-proc-nowych-duzy-s
    kok-hybryd-wyniki-i-kw-2024-acea/

    "Rok do roku elektryki wypadły w Europie lepiej pod względem liczby (433
    tys. -> 448 tys.)"

    To jest właśnie to Wasze "polecenie na łeb na szyję", ale przedstawione
    obiektywnie, bez hejtu, na TYCH SAMYCH DANYCH.

  • 113. Data: 2024-07-05 11:13:51
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 5 Jul 2024 07:26:40 +0200, w <v6806h$48u$2@news.chmurka.net>, Cavallino
    <C...@k...pl> napisał(-a):

    > Europejska to znaczy taka po zsumowaniu.
    > Choćby po to, żeby nie szukać wyjątków od reguły, w celu robienia z igły
    > wideł.

    Co jest niezrozumiałe w:

    "spowodowały, że sprzedaż spadła o ponad 11 procent w porównaniu z
    marcem 2023 roku. Tak wynika z najnowszych danych dotyczących sprzedaży
    samochodów w Europie,"

  • 114. Data: 2024-07-05 11:14:41
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    <C...@k...pl> napisał(-a):

    > Europejska to znaczy taka po zsumowaniu.
    > Choćby po to, żeby nie szukać wyjątków od reguły, w celu robienia z igły
    > wideł.

    i w tym:
    " Efekt jest więc taki, że udział tych
    samochodów w rynku spadł niemal o jeden procent* - do 13 proc. "

    * - tu chyba miało być o 1pp.

  • 115. Data: 2024-07-05 11:15:19
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 5 Jul 2024 07:31:09 +0200, w <v680et$48t$1@news.chmurka.net>, Cavallino
    <C...@k...pl> napisał(-a):

    > Nie - to taki, który zamiast napisać prawdę, woli łgać podając wyrwane z
    > kontekstu wybiórcze dane, żeby tylko udowodnić z góry założoną tezę.

    A jakie są niewybiórcze?
    Te?

  • 116. Data: 2024-07-05 11:16:25
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 5 Jul 2024 10:07:51 +0200, w <v689ko$48t$2@news.chmurka.net>, Cavallino
    <C...@k...pl> napisał(-a):

    > W danym przypadku, to ktoś który poda te same dane, ale uzupełni je
    > brakującą informacją że gdzieś jest gorzej, ale gdzie indziej lepiej, a
    > w sumie stabilnie.

    Czekamy na naprawdę twarde dane zaprzeczające _tylko twardym_ danym.
    Jest jakiś kościół prątków z dogmatami?

  • 117. Data: 2024-07-05 11:23:40
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 5 Jul 2024 10:18:58 +0200, w <v68a9j$48u$3@news.chmurka.net>, Cavallino
    <C...@k...pl> napisał(-a):

> [...]
    >
    > To jest właśnie to Wasze "polecenie na łeb na szyję", ale przedstawione
    > obiektywnie, bez hejtu, na TYCH SAMYCH DANYCH.

    No tak, aby wykazać brak spadku należy jak najbardziej poszerzyć zakres WSTECZ.
    No, ale i tak niezbyt się udało, bo spadek nadal jest (z 13,4 na 13,2%), ale
    wówczas trzeba dobrać odpowiedno tytuł zgodnie z fanbojowskim nastawieniem
    portalu :D

    PS. Jak ten kościół prątków wytłumaczył samozapłon Mercedesa w USA?

  • 118. Data: 2024-07-05 11:24:18
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 05-07-2024 o 11:13, r...@k...pl pisze:

    > "spowodowały, że sprzedaż spadła o ponad 11 procent w porównaniu z
    > marcem 2023 roku. Tak wynika z najnowszych danych dotyczących sprzedaży
    > samochodów w Europie,"

    Nieprawda.
    Podałem sumaryczne dane w poprzednim poście.

  • 119. Data: 2024-07-05 11:25:15
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 05-07-2024 o 11:15, r...@k...pl pisze:

    > A jakie są niewybiórcze?
    > Te?
    > " Efekt jest więc taki, że udział

    Dokładnie tak.

  • 120. Data: 2024-07-05 11:26:18
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    <C...@k...pl> napisał(-a):

> [...]
    > To jest właśnie to Wasze "polecenie na łeb na szyję", ale przedstawione
    > obiektywnie, bez hejtu, na TYCH SAMYCH DANYCH.

    Ale wystarczy sięgnąć po następny artykuł z maja i nawet kościółek zauważa
    kryzys.

    "W maju 2024 roku w Unii Europejskiej kupiono 114 308 samochodów elektrycznych,
    w Polsce było to 1 291 elektryków. Unia zanotowała spadek o 12 procent rok do
    roku, cała Europa zaliczyła spadek o 10,8 procent, w Polsce spadek wyniósł 5,2
    procent."

    *** "Przy takich liczbach możemy mówić o trendzie spadkowym lub co najmniej
    rynkowej stagnacji." ***