  • Data: 2016-03-16 21:58:32
    Temat: Re: Bateria 15V
    Od: JaNus <bez@adresu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-03-16 o 21:31, Jakub Rakus pisze:

    > A to musi być ładne, przenośne i na jedną baterię?

    Celne pytanie!

    > Bo skoro taki problem to może dać w szereg trzy R12 i też będzie
    > prawie 15V,

    Jemu zdaje się nie odpowiada owo "prawie", zdaje się, że jakość
    (powtarzalność, stabilność) zasilania ma tam znaczenie kluczowe. No ale
    myślę, że da się kupić jakieś bateryjki, które b. dobrze "trzymają
    fason" ;)

    > zwykły akumulator na 12V jeśli napięcia wystarczy, albo akumulator z
    > jakiejś wkrętarki na 14V.

    Bateryjki pastylkowe byłyby lepsze, o ile stabilne. Koszyczek na parę
    sztuk da się zrobić z jakiejś rurki, albo zwinąć z kartonu nawet, który
    warto pokryć lakierem. Z dwóch stron korki, i po sprawie. A bywają i
    jakieś gotowe koszyczki...

    Dobre rady nic nie kosztują

    i przeważnie warte są
    swojej... ceny!