    From: Trybun <Y...@y...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Bateria
    Date: Wed, 05 Jun 2013 15:27:16 +0200

    W dniu 2013-06-05 14:13, Chris pisze:
    > Trybun nabazgrał(a):

    > Często ładowarki samochodowe są za słabe żeby podnieść urządzenie
    > jeśli stan bateri = 0%

    Skoro tak piszesz. Akurat moje doświadczenie w tym temacie wynosi zero%:-)

    > Dla tego nie powinno się rozładować bateri do zera bo może być problem
    > ze startem choć ładowarka sieciowa powinna to bez problemu unieść ....
    > dodam że np. Nexus7 podnosi się ze stanu ZERO z minutę albo i dłużej
    > zanim coś pokaże.

    Tak, teraz już wiem.. Tak się po prostu złożyło - grałem w jakąś gierkę
    późno w nocy, w łóżku, w trakcie tablet się wyłączył z powodu
    rozładowania baterii, a mi się nie chciało szukać ładowarki, no i
    odłożyłem go na bok i zupełnie wyleciało z głowy naładowanie I w ten
    sposób przeleżał około tygodnia. Efekty tego były takie jak opisałem. I
    myślę że bez dodatkowych zabiegów, na samej ładowarce raczej już by się
    nie podniósł.