  • Data: 2013-06-05 15:52:11
    Temat: Re: Bateria
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-06-05 15:39, Chris pisze:
    > Liwiusz nabazgrał(a):

    > Tego że można reklamować towar z tytułu niezgodności który ma więcej niż
    > 6 miesięcy i bez problemy wygrać sprawę.

    Zawsze można reklamować. Natomiast nie pisałeś, aby ktokolwiek "wygrał"
    taką sprawę, jako że nie było sporu ("bez problemu dostał zwrot kasy").
    Po prostu taka polityka firmy, która w przypadku butów ma uzasadnienie
    (rozsądnie patrząc,buty z nienajniższej półki cenowej powinny wytrzymać
    2 lata, natomiast rozsądnie patrząc, nikt nie spodziewa się, że 2-letnia
    bateria będzie tej samej jakości co nowa. Wręcz przeciwnie, 2 lata to
    już najwyższy czas do zmiany baterii).

    > Druga sprawa że sam zacząłeś z jakimiś wytartymi majtkami ...

    Aby ukazać Twoje absurdalne rozumowanie, jakoby sam fakt zużycia się
    produktu w ciągu 2 lat oznaczał jego wadę.

    --
    Liwiusz