  • 11. Data: 2012-03-27 10:49:00
    Temat: Re: Bardzo Mała Wyobraźnia
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Robson" <r...@...pl> napisał w wiadomości
    news:jkrnd8$qk0$1@mx1.internetia.pl...

    > Nie, nie uda się, tak samo jak nauczyć zasad gramatyki...

    Potrafisz odróżnić, czym jest gramatyka a czym ortografia? Fakt zrobiłem
    byka, ba zdarza mi się pisząc szybko na klawiaturze, ot takie wtórna
    dysleksja, której nie tylko ja doświadczam (odręcznie nigdy byków nie
    robię), natomiast, co masz mi do zarzucenia w kwestii gramatyki
    (uwzględniając zastosowaną stylizację na język potoczny)?
    BTW a co masz do dodania w kwestii meritum?

  • 12. Data: 2012-03-27 10:51:19
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Tue, 27 Mar 2012 10:07:11 +0200,
    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> screamed:

    > Następny, pierdolony kibord-łorior, któremu się wydaje, że jest
    > anonimowy...

    Odnoszę wrażenie, że nie czytałeś hamowatej odpowiedzi R.G...

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:227B ]
    [ 10:50:45 user up 13120 days, 22:45, 1 user, load average: 0.69, 0.28, 0.27 ]

    Mr. Worf, scan that ship." "Aye, Captain... 300 DPI?

  • 13. Data: 2012-03-27 11:01:05
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    > Rafał bywa chamowaty jak sobie popije

    Ty zapewne bywasz wtedy bardziej kulturalny

    > ale od chujków nie wyzywa -

    Pieknym za nadobne. Marny ze mnie chrzescijanin, jak ktos kaze mi chamsko
    "spierdalac", to nie uwazam, ze nalezy pokonie przyjac spluniecie w twarz i
    powiedziec, ze deszcz pada.

    > zastanów się, co wypisujesz, chujku.

    No to się popisales:-(

    > *PLONK!* warning!

    A co powiesz gosciowi, ktory na kulturalny post odpowiada "SPIERDALAJ"?!

  • 14. Data: 2012-03-27 11:05:01
    Od: " steve69" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> napisał(a):

    > Następny, pierdolony kibord-łorior, któremu się wydaje, że jest
    > anonimowy...

    Jesteś takim samym chujkiem jak ten tłumok Gil...

  • 15. Data: 2012-03-27 11:32:23
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    W dniu 26.03.2012 21:23, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:
> [...]
    domosc.html

    > Zieeeew ...
    >
    > "Polak zginął kręcąc koła na hamulcu ręcznym."
    >
    > A idź spierdalaj czytać fakt.

    Popatrz na to z za kierownicy BMW. Siedzisz sobie wygodnie, palisz gumę
    i jesteś "miszczem".
    Popatrz teraz z punktu widzenia taty. Idzie z dzieckiem na spacer, a tu
    jakiś "gówniarz za kółkiem" tak wystraszył maleństwo że nasilało w majtki.
    Jak ktoś nie dorósł, nie ma wyobraźni to nawet nie próbuj go przekonać
    do swojego zdania. Będzie lepiej. ale nie dlatego że ludzie zmądrzeją,
    dlatego ze kamer jest coraz więcej.
    ToMasz

    PS jak go "sfilmujesz" i "doniesziesz" to zostaniesz konfidentem i
    ormowcem, bo przecież nikogo nie zabił.

  • 16. Data: 2012-03-27 11:41:55
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello steve69,

    Tuesday, March 27, 2012, 11:05:01 AM, you wrote:

    > Jesteś takim samym chujkiem jak ten tłumok Gil...

    Kolejny do kolekcji - *PLONK!*

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 17. Data: 2012-03-27 11:43:17
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Artur,

    Tuesday, March 27, 2012, 10:51:19 AM, you wrote:

    > Odnoszę wrażenie, że nie czytałeś hamowatej odpowiedzi R.G...

    Ależ czytałem. I napisałem, że mu się to zdarza. Ale zabawy nazwiskiem
    to już zdecydowanie wyższy poziom kulturwy (nie poprawiać!).

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 18. Data: 2012-03-27 11:45:28
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Rabbit,

    Tuesday, March 27, 2012, 11:01:05 AM, you wrote:

    > Ty zapewne bywasz wtedy bardziej kulturalny

    Nie mam pojęcia - ostatnio byłem pijany 32 lata temu i juz nie
    pamiętam.

> [...]
    > "spierdalac", to nie uwazam, ze nalezy pokonie przyjac spluniecie w twarz i

    Kto chujkiem wojuje...

    > A co powiesz gosciowi, ktory na kulturalny post odpowiada "SPIERDALAJ"?!

    To samo. Albo go zleję po prostu.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 19. Data: 2012-03-27 12:27:52
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Tue, 27 Mar 2012 11:43:17 +0200,
    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> screamed:

    > Ależ czytałem. I napisałem, że mu się to zdarza. Ale zabawy nazwiskiem
    > to już zdecydowanie wyższy poziom kulturwy (nie poprawiać!).

    Nie zwróciłem uwagi (czemu, nie wiem), że to od nazwiska było... :/

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:223B ]
    [ 12:26:36 user up 13120 days, 0:21, 1 user, load average: 0.69, 0.28, 0.27 ]

    One with God is a majority. -- Billy Graham

  • 20. Data: 2012-03-27 12:33:15
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 27/03/2012 09:49, Rabbit McCroolick wrote:
> [...]
    > robię), natomiast, co masz mi do zarzucenia w kwestii gramatyki
    > (uwzględniając zastosowaną stylizację na język potoczny)?

    "ot takie wtórna dysleksja" poprawne gramatycznie nie jest, jeśli już o
    tym dyskutujemy.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil