  • Data: 2012-11-21 07:09:00
    Temat: Re: Bańka pęka..
    Od: Andrzej <n...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Pszemol <P...@P...com> wrote:

    > Jak widać z wypowiedzi Andrzeja obok, jest to ważne conajmniej dla dwu
    > użytkowników jeszcze dzisiaj.

    No, bo dla mnie jest, przy czym nie traktuje siebie jako wyznacznik
    czegokolwiek i rozumiem, ze dla kogos moze byc to parametr bez znaczenia,
    acz rowniez ze zgroza czytam, gdy niektorzy wysuwaja tu daleko idace
    wnioski na temat kogos, dla kogo waga ma znaczenie :>

    Kilkanascie lat temu mialem motorole d160 aka lodz podwodna, ktora latem
    potrafila sciagnac luzne spodnie podczas marszu :) Po tej traumie najmilej
    wspominam nokie 2630, niestety, poczte sciaga toto kiepsko, internet
    przeglada sie jeszcze gorzej, poza tym nie da sie zainstalowac Bardzo
    Waznego Programu, dzialajacego tylko pod Androidem i iOS.

    Nieustajacy konkurs: zna ktos cos z Androidem, mozliwie male (powiedzmy,
    szerokosc do 60 mm) lekkie, wyswietlacz minimum 3,5", wysoka rozdzielczosc,
    chetnie fizyczny przycisk, ktory mozna zamapowac do odbierania rozmow?
    Uklady graficzne, karty pamieci i inne bzdety sa nieistotne. Znajdzie sie
    cos, czy wlasnie rozpisalem przetarg na iP5? ;)
    Xperia p bylaby dobra, ale ustepuje iP5 rozdzielczoscia.

    AK