  • Data: 2012-11-21 08:40:15
    Temat: Re: Bańka pęka..
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 21 Nov 2012 00:01:21 +0000 (UTC), Pszemol napisał(a):
> [...]
    dPhone2=4212

    > To wybieranie lepszego bo ciezszego przypomina mi kolege ktory byl bardzo
    > niezadowolony dawno temu gdy lepsi producenci RTV zaczeli przesiadac sie z
    > zasilaczy liniowych z transformatorem sieciowym na rozwiazania z
    > zasilaczami impulsowymi gdzie ciezar takiego nowoczesnego radia czy video
    > jest drastycznie mniejszy. Zamiast wybierac Sony, Panasoniki to wybierał
    > jakis bazarowy szlam "bo ciezki to dobry" :)
    > Tymczasem ulepszanie elektroniki zwykle skutkuje zmniejszeniem jej wagi

    Minelo 25 lat ... i wrocilo "ciezki to dobry". Bo "ulepszenie" polega na
    zmniejszeniu kosztow, a ze odchudzone urzadzenie nie wytrzyma 3 lat, kogoz
    to obchodzi.

    Tylko ze chinczycy tez juz to odkryli i zaczynaja dociazac swoje wyroby :-)

    A tak nawiasem mowiac to pierwszy raz o tym przeczytalem strasznie dawno -
    jak sie pojawily pierwsze tranzystorowe kalkulatory ... to dostaly ciezka
    obudowe, bo do lekkich ksiegowi nie mieli zaufania :-)

    > Moj iPhone4 deformuje mi koszule noszony w przedniej kieszeni i
    > nosze go w kieszeni spodni. IPhone 5 jest juz lzejszy, pewnie bede go nosil
    > w koszuli.

    I te 27g pomoze ?

    Uwazaj przy schylaniu - wypada :-)

    J.