  • Data: 2012-11-21 15:13:38
    Temat: Re: Bańka pęka..
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Nie słyszałem o celowym dociążaniu wyrobów :-)
    >To potwierdzone relacje czy tylko teorie spiskowe? ;-)

    Czesciowo potwierdzone.
    http://www.vintagecalculators.com/html/sharp_compet_
    cs10a.html

    jesli im wierzyc ... 25kg wagi. Tysiac tranzystorow tyle nie wazy, a
    obudowa jaka gruba to widac. Ale po co ... kto wie ... moze premia
    eksportowa byla od kg :-)

    Jesli jest zapotrzebowanie na ciezkie produkty
    http://www.overclockers.com/forums/showthread.php?t=
    328762
    to nie ma sie co dziwic ze producenci robia ciezkie :-)

    Tu mozna wyczytac calkiem uzasadnione zdanie:
    http://batteryuniversity.com/learn/article/can_the_l
    ead_acid_battery_compete_in_modern_times
    The weight of a battery is a good indication of the lead content and
    the life expectancy.

    a tu demonstracja teorii spiskowej
    http://allegro.pl/akumulator-zelowy-silnik-lodz-ups-
    150-ah-warszawa-i2744404471.html

    >Może to złudzenie mojego mózgu ale po trzymaniu ponad 2 lata
    >w ręce iPhone 4 nowy iPhone 5 wzięty do ręki sprawia wrażenie
    >wagi piórkowej :-)

    Ale my nie o zludzeniach, tylko o obiektywnym zjawisku wypychania
    kieszeni :-)

    J.